اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج حقوق‏دانان سپاه سمنان خبر داد:

راه‏اندازی کانون تفکر حقوق‏دانان بسیجی در سمنان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج حقوق‏دانان و وکلای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کانون تفکر این قشر با حضور تعدادی از حقوق‏دانان جوان در استان سمنان راه‏اندازی شده است.

راه‏اندازی کانون تفکر حقوق‏دانان بسیجی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن صالحی عصر امروز در نشستی با حقوق‏دانان و وکلای بسیجی از برگزاری پنج همایش علمی، اخلاقی و سیاسی از ابتدای سال 90 تا پایان آذرماه خبر داد.
وی تصریح کرد: تاکنون پنج حلقه صالحین در کانون‏های دامغان و سمنان راه‏اندازی شده است.
مسئول بسیج حقوق‏دانان و وکلای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: کانون تفکر این قشر نیز با حضور تعدادی از حقوق‏دانان جوان در مرکز استان سمنان راه‏اندازی شده است.
صالحی ارائه مشاوره صلواتی به مناسبت‏های مختلف در اماکنی نظیر نماز جمعه و همچنین جذب 230 نفر از حقوق‏دانان در سطح شهرستان‏های سمنان، دامغان و  گرمسار را از برنامه‏های دیگر این سازمان برشمرد.
وی ضمن تاکید بر حفظ بصیرت خاطرنشان کرد: تمام اقشار بسیج باید همواره با بصیرت کامل در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان نظام ایستادگی کنند.
مسئول بسیج حقوق‏دانان و وکلای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: بسیجیان مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با همت آنها موفقیت‏های چشمگیری به دست آمده است. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول