اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

صدور 4 هزار و 554 مجوز سه‌گانه صنایع‌دستی در همدان

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی،صنایع‌دستی وگردشگری همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 554 مجوز صنایع‌دستی در همدان صادر شده است.

صدور 4 هزار و 554 مجوز سه‌گانه صنایع‌دستی در همدان
بهجت عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 764 فقره کارت شناسایی صنعتگری در اختیار هنرمندان استان همدان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تعداد پروانه‌های تولید کارگاهی در این مدت 612 فقره بود و 178 جواز تأسیس کارگاه نیز در مدت کنونی صادر شده است.
عباسی با اشاره به اینکه دی ماه امسال شاهد صدور بیشترین تعداد مجوز سه‌گانه صنایع‌دستی در استان همدان بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد مجوزهای صنایع‌دستی صادر شده در دی ماه سال جاری 805 فقره بوده است.
وی با اشاره به اینکه کمترین تعداد مجوز سه‌گانه صنایع‌دستی سال جاری نیز در فروردین ماه صادر شده است، ادامه داد: در فروردین ماه امسال 128 فقره مجوز سه‌گانه صادر شده است که 90 مورد در کارت، 27 مورد در پروانه و 11 مورد در ارتباط با جواز بوده است.
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی استان همدان یادآور شد: در دهمین ماه سال جاری 740 مورد کارت شناسایی، 53 مورد پروانه تولید کارگاهی و 12 مورد جواز تأسیس در استان همدان صادر شده است.
وی در پایان سخنانش بیان داشت: بیشترین تعداد صدور کارت شناسایی در دی ماه، پروانه تولید در مرداد ماه و جواز تأسیس در تیر ماه صورت گرفته است.
انتهای پیام/خ۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول