اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال فرهنگی عنوان کرد

حضور پرشور مردم تهدیدهای دشمن و ضد‌انقلاب را ناکام می‌گذارند

خبرگزاری فارس: یک فعال فرهنگی با حمایت از حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و عباس نیکویه، نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان را مردان اصلح انتخاباتی استان عنوان کرد.

حضور پرشور مردم تهدیدهای دشمن و ضد‌انقلاب را ناکام می‌گذارند

محمدکریم کاظم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بی تردید انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره‌های گذشته از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است و دلیل آن هم طمع حریصانه دشمنان همیشگی انقلاب و ملت بزرگ ایران برای آسیب رساندن به آرمان‌های ملت در بستر این انتخابات است.

وی افزود: تحریم‌های ناعادلانه و عاجزانه غرب و تهدیدهای پوشالی و خیالی نظامی ملت و نظام اسلامی در شرایطی برای همیشه خاموش خواهد شد که مردم عزیزمان از فرصت انتخابات به نحو احسن استفاده کرده و با فرستادن انقلابی‌ترین و توانمدترین نمایندگان به مجلس به پیشرفت کشور و حل مشکلات کمک کنند.

این فعال فرهنگی یادآور شد: استان فرهنگی و صنعتی قزوین که همواره در فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور مؤثر بوده است نمایندگانی را برای مجلس شورای اسلامی می‌طلبد که توان درک صحیح مشکلات منطقه را داشته باشند و همینطور از شخصیت قدرتمندی برای نمایندگی مردم اصیل و پیشرو استان در خانه ملت برخوردار باشند.

کاظم‌پور تأکید کرد: امروز که سید بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی را در استان نداریم شکر خدا جایگزین‌های ولایی و انقلابی که سابقه خدمت صادقانه و مردانه به مردم و نظام را داشته‌اند در بین کاندیداها وجود دارند.

وی ادامه داد: شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و عباس نیکویه با توجه به سوابق انقلابی و ولایت‌پذیری و تخصص مدیریتی با احترام فراوان به دیگر بزرگواران کاندیدا به نظر می‌رسد که مردان توانمندتری در عرصه انتخابات باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم و تردید ندارم که روز جمعه شاهد خلق حماسه واقعا ماندگاری در تاریخ سیاسی کشور و استانمان خواهیم بود و البته پیروز حقیقی مردم شریف ایران و استان قزوین هستند که باز هم دشمنان را مأیوس کرده و با حضور پرشور خود تهدیدهای دشمن و ضد انقلاب را ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول