اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی به فارس خبر داد

حضور تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی قم در لیگ منطقه‌ای کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی پایه به نمایندگی از هیئت کشتی قم در لیگ منطقه‌ای کشور به مصاف حریفان می‌روند.

حضور تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی قم در لیگ منطقه‌ای کشور

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت کشتی استان قم برای حضور نماینده‌ای از کشتی قم در مسابقات لیگ منطقه‌ای این رشته ورزشی تلاش می‌کند زیرا استعدادهای بسیار خوبی در کشتی قم داریم.

وی اضافه کرد: بر این اساس آیین‌نامه حضور در پیکارهای لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور که به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد به هیئت کشتی استان قم ارسال شده است و به زودی در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: این در حالی است که تیم‌های متقاضی حضور در رقابت‌های لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی منطقه‌ای کشور تا پایان روز شانزدهم اردیبهشت ماه سال 91 برای حضور در این رقابت‌ها فرصت دارند که یکی از استان‌های متقاضی قم خواهد بود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نخستین بار مسابقات لیگ‌های کشتی فرنگی و آزاد منطقه‌ای کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد و هر یک از تیم‌ها در هر دو رشته در گروه‌های مختلف قرار گرفتند و در یکی از مراحل نیز قم میزبان پیکارهای گروه نخست هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان رشته فرنگی قهرمانی کشور بود.

حلوایی با اشاره به تجربه برگزاری دوره نخست این رقابت‌ها عنوان داشت: سال گذشته مسابقات لیگ‌های منطقه‌ای کشتی کشور برای نخستین بار برگزار شد و طی آن هیئت‌های کشتی استان‌های مختلف در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در این مسابقات شرکت کردند.

وی یادآور شد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در کشتی فرنگی قم وجود دارد، هیئت کشتی استان قم نیز دو تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در پیکارهای رشته فرنگی نخستین دوره لیگ منطقه‌ای کشتی کشور شرکت داد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: در نظر داریم برترین کشتی‌گیران قم را در اردوی آماده‌سازی زیر نظر کادر فنی تیم‌های کشتی نوجوانان و جوانان شرکت دهیم تا خود را برای حضوری قوی در رقابت‌های کشتی فرنگی منطقه‌ای قهرمانی کشور آماده کنند.

وی خاطر نشان کرد: پیکارهای دومین دوره لیگ منطقه‌ای کشتی کشور نیز در هر دو رشته آزاد و فرنگی با حضور کشتی‌گیران استان‌های مختلف کشورمان برگزار می‌شود و هیئت کشتی استان قم نیز با توجه به ظرفیت موجود در کشتی قم در این دوره نیز نماینده خواهد داشت.

حلوایی ادامه داد: این مسابقات فرصت مغتنم و بسیار خوبی است که در آن چهره‌های مطرحی که در هر دو رشته آزاد و فرنگی شناسایی شده و زیر نظر مربیان کاردان کشتی به عنوان نسل آینده کشتی کشورمان مورد پرورش و تعلیم علوم روز این رشته ورزشی قرار گرفته‌اند، از تجربه میادین مهم نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول