اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج دانشجویی

اردوی راهیان‌نور دانشجویان رودهنی انجام شد

خبرگزاری فارس: اردوی راهیان‌نور دانشجویان رودهنی به همت بسیج دانشجویی انجام شد.

اردوی راهیان‌نور دانشجویان رودهنی انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشناسازی دانشجویان با مناطق دفاع مقدس، اردوی زیارتی راهیان‌نور به استان خوزستان برگزار شد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این‌باره گفت: در این اردو که 130 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه و مسئولان بسیج دانشجویی حضور داشتند فعالیت‏های خوبی به انجام رسید.

علی خزایی ادامه داد: دانشجویان در طول سفر از مناطق جنگی دفاع مقدس از جمله شلمچه، طلائیه، دو کوهه، هویزه، فکه و یادمان شهید محمودوند دیدن کردند و توفیق غبارروبی و تشییع شهدای گمنام را نیز داشتند.

وی یادآور شد: همچنین در طول این سفر از راویان با تجربه دفاع مقدس برای روایت و استفاده از تجربه این افراد استفاده شده است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: در طول این سفر، بسته‏های فرهنگی با محتوای روزانه و خوراک معنوی برای دانشجویان دانشگاه و تعدادی از زائران هر منطقه آماده شده بود که بین دانشجویان توزیع و در پایان اقدام به برگزاری مسابقه برای این افراد شد.

خزایی گفت: در طول سفر، شبکه پیامکی "بیسیم‏چی" به منظور ارسال پیامک برای تمام دانشجویان راه‏اندازی و در طول هر روز بیش از 15 پیامک برای هر فرد ارسال شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول