اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

انتخابات مجامع جمعیت هلال ‌احمر کرمان‌

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر استان کرمان‌22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتخابات مجامع جمعیت هلال ‌احمر کرمان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، کاووس محمودی ظهر امروز در جمع مسئولان هلال‌احمر استان کرمان اظهار داشت: یکی از کارهایی که جمعیت هلال‌احمر انجام می‌دهد، بحث انتخابات در حوزه شهرستان‌ها، استان و شورای عالی جمعیت هلال‌احمر است.

وی بیان داشت: این انتخابات هر چهار سال یک بار میان اعضای جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود و سال جاری این انتخابات در 22 اردیبهشت ماه در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.

محمودی افزود: مراحل اولیه با عضوگیری، تکمیل پرونده، ثبت اسامی در سیستم کشوری و تأیید اعضا‌ از آبان ماه سال قبل آغاز شده است.

وی اذعان داشت: از هفته آینده کار ثبت‌نام  داوطلبان در سومین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر استان کرمان آغاز و پس از آن صلاحیت آن‌ها بررسی‌ و به آن‌ها اعلام می‌شود.

محمودی تصریح کرد: کاندیدها می‌توانند یک هفته قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر استان کرمان در حال حاضر 90 هزار عضو دارد، ابراز داشت: اعضا با شرکت در این انتخابات در سرنوشت یک نهاد مردمی، حمایتی، امدادی و ‌مدیریتی سهیم باشند.

وی آموزش را مهم‌ترین برنامه کاری سال جاری هلال‌احمر برشمرد و افزود: با توجه به زلزله‌خیز بودن استان کرمان و قرار گرفتن در معرض دیگر بلایای طبیعی، هلال‌احمر سعی دارد که آموزش دیده‌های را به 300 هزار نفر و در آینده با همکار ادارات و نهادها به 500 هزار نفر برساند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول