اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری محمودآباد صورت گرفت

اجرای جشنواره رهاسازی ماهیان قرمز در محمودآباد

خبرگزاری فارس: به همت شهرداری محمودآباد، جشنواره رهاسازی ماهیان قرمز در این شهر برگزار شد.

اجرای جشنواره رهاسازی ماهیان قرمز در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، پیش از ظهر امروز نخستین جشنواره رهاسازی ماهیان قرمز به همت شهرداری محمودآباد و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، کارکنان شهرداری، جمعی از خانواده‌ها و کودکان پیش‌دبستانی در محوطه شهرداری برگزار شد.

معاون شهرداری محمودآباد هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد نشاط جمعی در راستای آموزش کودکان و خردسالان برای حفظ و صیانت از محیط زیست دانست و افزود: باید آموزش را از سنین پایین شروع کنیم تا به فرهنگ تبدیل و در جامعه نهادینه شود.

رضا شعبانی گفت: محیط زیست به عنوان یک سرمایه گران‌بهای انسانی است و از این رو ما هم بر خود وظیفه دانستیم، قدمی هر چند کوچک در این زمینه برداریم.

شعبانی متذکر شد: ماهی قرمز که نماد فصل بهار و سفره‌های هفت‌سین ایرانیان است، نباید در آبهایی که آبزیان با ارزش در آن وجود دارد مثل دریا و رودخانه رها شوند، چرا که موجب ایجاد بیماری در آنها می‌شوند.

وی ادامه داد: با برگزاری این جشنواره علاوه بر ایجاد شادی و نشاط در خردسالان و نوجوانان، به تمام شهروندان یادآوری کردیم که باید نسبت به محیط زیست و نعمت‌های خداوند احساس مسئولیت کنیم.

معاون شهرداری محمودآباد در پایان اذعان داشت: شهرداری محمودآباد آمادگی دارد تا همه ساله این جشنواره را برگزار کند و شهروندان ماهیان قرمز را در استخر محوطه شهرداری رهاسازی کنند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول