اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اعلام آمادگی کرد

انعقاد موافقت‌نامه همکاری استانداری با بسیج سازندگی کردستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان برای انعقاد موافقت‌نامه همکاری سازندگی استان اعلام آمادگی کرد.

انعقاد موافقت‌نامه همکاری استانداری با بسیج سازندگی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ارسلان ازهاری در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی استان در سالن دولت استانداری با گرامیداشت 17 اردیبهشت ماه سالروز بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در حال حاضر برای انعقاد موافقت‌نامه با سازمان بسیج سازندگی استان مشکلی وجود ندارد و برای انجام فعالیت‌هایی که در توان این سازمان است از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده که فعالیت‌های خود را به استانداری ابلاغ کنند.

وی افزود: در سال گذشته برای اجرای طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی تفاهم‌نامه یک میلیارد تومانی منعقد شد که 15 طرح آن مصوب سفر رهبری با اعتبار 750 میلیون تومان و 100 طرح دیگر مصوب سفر رئیس‌جمهوری با پرداخت 250 میلیون تومان بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان به حضور یک‌هزار و 400 نفر از فعالان عرصه اردوهای جهادی در 5 شهرستان استان در سال گذشته اشاره کرد و خواستار مشخص شدن ترکیب اردوهای جهادی و زمان حضور آنها در استان شد.

* حضور بسیج سازندگی در بخش صنعت کردستان کمرنگ است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در ادامه این جلسه بیان کرد: در بخش صنعت و معدن استان حضور بسیج سازندگی کمرنگ است که این امر می‌تواند زمینه‌ساز اشتغالزایی جوانان باشد.

سیروس شاه‌غیبی به وجود 550 میلیون تن ذخایر معدنی در استان کردستان اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود 230 کیلومتر مرز مشترک استان با کشور عراق و زمینه مناسب برای صادرات باید در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیشتر از توان فکری و اندیشه بسیجیان در عرصه تولید و توسعه و آبادانی بهره گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه ذخایر معدنی و وجود صنایع استان آمادگی کامل برای بهره‌مندی از توان جوانان بسیجی در عرصه سازندگی را دارد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول