اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی پیشتاز است

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی از اقصی نقاط پیشتاز است.

بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در نشست با جهادگران بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی اظهار داشت: فعالیت خالصانه جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت‌زدایی، بسیار ارزنده و دارای اجر الهی خواهد بود.

امام جمعه بجنورد گفت: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس بسیجیان ما با اعتقادات پاک دینی و اسلامی و اندیشه بسیج به مقابله با دشمن برخاستند، امروز دانشجویان بسیجی نیز باید با تأسی به این فرهنگ ناب و ارزشی کشور را در تمام زمینه‌های علمی، فناوری، اقتصادی، سازندگی و ... به پیش ببرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین فعالیت‌های بسیج سازندگی را سبب غنی‌شدن اوقات فراغت جوانان برشمرد و گفت: این برنامه‌ها همچنان باید برای عمران و آبادانی مناطق تداوم یابد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه اردوهای دانشجویی بسیج سازندگی از دو سال پیش در استان آغاز شده است، اظهار داشت: تابستان سال گذشته، 600 نفر از دانشجویان استان در اردوهای جهادی بسیج سازندگی شرکت کردند.

مهدی الهی راد افزود: از این تعداد در منطقه گیفان، راز، شوقان و بخش مرکزی بجنورد هرکدام به تفکیک 100 نفر و مابقی در دیگر مناطق محروم استان فعالیت داشتند.

الهی‌راد اظهار کرد: 150 نفر از دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی نوروز امسال نیز حضور گسترده و چشمگیری داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی یادآور شد: ساخت چهار باب خانه محروم، تعمیر، مرمت و غبارروبی شش باب مسجد و پنج باب مدرسه، انجام خدمات فرهنگی، مشاوره‌ای و بهداشتی از جمله فعالیت‌های دانشجویان بسیجی در طرح نوروزی اردوهای جهادی بسیج سازندگی استان است.

به گزارش فارس این نشست در دفتر امام جمعه بجنورد با شرکت شماری از دانشجویان طرح بسیج سازندگی برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول