اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار همدان:

سهم اسدآباد در ساخت انواع مسکن یک هزار و 540 واحد است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: سهم شهرستان اسدآباد در ساخت انواع مسکن یک هزار و 540 واحد است.

سهم اسدآباد در ساخت انواع مسکن یک هزار و 540 واحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، خسرو سامری پیش از ظهر امروز یکشنبه در شورای تأمین مسکن استان همدان ویژه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 24 هزار و 37 واحد مسکن در سال‌های گذشته در استان همدان افتتاح شده است، اظهار داشت: سهم شهرستان اسدآباد از ساخت این مسکن‌ها یک هزار و 540 واحد است که هم‌اکنون واگذار و یا در حال ساخت هستند.

وی شهرستان اسدآباد را در ساخت مسکن‌های مهر جزو شهرستان‌های پیشرو در استان همدان دانست و گفت: پارسال پیگیری‌ها در خصوص تأمین مسکن در استان انجام می‌شد که امسال شورای تأمین مسکن را در شهرستان‌ها تشکیل می‌دهیم که هم بازدید از پروژه‌ها، نظارت بر کمیته مسکن شهرستان‌ها و هم بر نحوه اجرای ساخت نظارت داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار همدان در ادامه از پیگیری برای اختصاص 500 میلیون ریال برای ساخت مسجد در مسکن مهر 100 واحدی آقای صفری خبر داد و افزود: پیگیری این مسئله هم توسط استانداری و فرمانداری در عرض سه ماه باید انجام شود.

وی با اشاره به افزایش سود تسهیلات در دوران مشارکتی مسکن مهر که 12 درصد بوده، تصریح کرد: باید متقاضیانی که واحدهای مسکن مهر سیدجمال‌الدین به آنان واگذار شده برای تقسیط تسهیلات خود به بانک مراجعه کنند.

سامری با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال عبور از مرحله ساخت مسکن‌های مهر و... هستیم، افزود: مرحله تفکیک و واگذاری در دستور کار است که نظام مهندسی، شهرداری، بانک و ثبت اسناد نقش مهم و اساسی دارند که باید به خوبی در زمینه واگذاری و تفکیک‌ها انجام دهند.

وی رویکرد امور عمرانی استان در سال 91 را به سمت ساخت و ساز در بافت‌های فرسوده شهرستان‌ها خواند و گفت: امسال یک حرکت و رویکرد مهم و جدی برای ساخت و ساز در بافت‌های فرسود در دستور کار است که با سیاست تشویقی به متقاضیان باید اجرا شود.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه 3 هزار و 712 نفر در کل شهرستان اسدآباد برای مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند، افزود: 2 هزار و 404 واحد مسکن افتتاح و یا در حال ساخت هستند که یک هزار و 540 واحد آن تا پایان سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول