اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح نخستین مسکن مهر هفته آینده با حضور وزیر راه

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی نخستین طرح مسکن مهر استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح نخستین مسکن مهر هفته آینده با حضور وزیر راه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: تمام مدیران و مسئولان باید برای تحقق شعار امسال و دیگر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای رشد و توسعه کشور تلاش کنند.

وی افزود: یکی از شگردهای دشمنان ناکارآمد جلوه دادن نظام با استفاده از برخی رسانه‌هاست، اما کارآمدی نظام تجلی خدمت صادقانه مسئولان است که امروز مشاهده می‌کنیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر تلاش برای جذب اعتبارات عمرانی از سوی مدیران اضافه کرد: فرمانداران ضمن فعال شدن خود معاونت‌های عمرانی خود را نیز فعال کنند.

جهانبخش بر واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاران و تلاش برای به حداقل رساندن روند سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: مسئولان اقتصادی استان باید برای اجرای میز سرمایه‌گذاری و به حداقل رساندن سخت‌گیری بر سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

* مجلس نهم تجلی خدمت به مردم باشد

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان مجلس هشتم گفت: با وجود تمام سختی‌هایی که نمایندگان مجلس هشتم برای دولت فراهم کردند از تلاش‌های آنان قدردانی می‌کنیم.

جهانبخش با تبریک به منتخبان مردم در مجلس نهم افزود: امیدواریم مجلس نهم تجلی خدمت به مردم و وضع قوانین بهتر برای خدمتگزاری بیشتر باشد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها اظهار داشت: باید سعی کنیم اعتماد مردم را در جهت کنترل قیمت‌ها پاس بداریم.

استاندار بوشهر با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی بین کرد: تامین داروهای جانبازان نیازمند داروهای خاصی است و معاونت دارو و غذای وزارت بهداشت باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشد.

جهانبخش به توسعه صنعت و کشاورزی در سال 91 نیز اشاره کرد و گفت: امسال قرار است 2 میلیون هکتار به زمین‌های کشاورزی در سطح کشور اضافه شده و 500 هزار شغل نیز در بخش کشاورزی ایجاد شود.

وی گفت: توسعه کشاورزی به همراه ایجاد اشتغال با خط ویژه اعتباری در این بخش از دیگر برنامه‌هاست.

استاندار بوشهر با تاکید بر منع انجام تبلیغات خارجی در سطح شهر اضافه کرد: شهرداری‌ها نیز اجازه تبلیغ کالای خارجی در سطح شهرها را ندارند.

جهانبخش گفت: از پنجشنبه این هفته طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان اجرا می‌شود به این امید که مدیران و کارمندان فرصت بهتری برای خدمت به خانواده‌های خود داشته باشند.

* محکومیت طرح الحاق بحرین به عربستان

استاندار بوشهر با محکومیت طرح الحاق بحرین به عربستان گفت: این طرح از بی‌خردی سران بحرین و عربستان و در راستای تامین منافع کشورهای سلطه‌گر است.

جهانبخش اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) توسط یک خواننده را نیز محکوم کرد.

وی در ارتباط با پرداخت حق بیمه جانبازان نیز گفت: این مشکل تنها در نیروهای مسلح بوده و سپاه نیز عنوان داشته که مشکل را حل کرده و امیدواریم دیگر نیروهای مسلح نیز این مشکل را برطرف کنند.

استاندار بوشهر گفت: ائمه جمعه نیز در اظهارات خود در نماز جمعه از انجام سفرهای استانی دولت قدردانی کرده‌اند که ما نیز از آنان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول