اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

دشمن عاجز از درک سوم خرداد در حیرت این فتح مانده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دشمن هنوز هم عاجز از رمزگشایی ظفر سوم خرداد است و در حیرت این فتح مانده است.

دشمن عاجز از درک سوم خرداد در حیرت این فتح مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌‌الله خوشبخت پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: فتح خرمشهر و واقعه سوم خرداد معجزه‌ای بزرگ از سوی خداوند بود و ملت ما "یدالله" را در این روز مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه هنوز هم بعد از گذشت نزدیک به 30 سال استکبار و در راس آن امریکای زبون و جنایتکار نتوانسته است ابعاد الهی جنگ هشت ساله ایران را تفسیر کند، افزود: ملت ما و همه جهان در آن سال‌ها مشاهده کردند که وعده خدا در حمایت از مظلومان و خداجویان چگونه محقق می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل بیان داشت: به برکت خون شهدا تمام دسیسه‌های دشمنان نظام با شکست روبه‌رو شده است.

این مسئول بیان داشت: شهدا هیچ نیازی به ما ندارند بلکه این ما هستیم که برای عبور از فتنه‌ها و غلبه بر انواع توطئه‌های دشمنان محتاج آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا، اسلامی بودن نظام را با اهدای خون پاک خود به اثبات و تثبیت رسانده‌اند گفت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولایت فقیه راه خود را به درستی انتخاب کرده و در این مسیر به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

خوشبخت تصریح کرد: پرچم شهدا همیشه و در همه حال در اهتزاز است و به برکت خون پاک شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی پله‌های رشد و ترقی را در عرصه‌های مختلف طی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حبیب‌پور مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد نیز در این همایش با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: تمام امنیت و آسایش حاکم بر کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول