اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر:

سوم خرداد روز بالندگی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: سوم خرداد روز بالندگی، قدرت و استقلال مردم ایران است

سوم خرداد روز بالندگی مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد‌النبی (ص) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: روز سوم خرداد برای مردم ایران نماد ایستادگی و مقاومت است و باید آن را به نحو احسن ارج نهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: در پنتاگون آمریکا به تعداد کشورهای دنیا میز وجود دارد و کارشناسان کشورها در آن جمع هستند و اطلاعات کشورها را به وزارت جنگ آمریکا می‌دهند.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین میز در پنتاگون آمریکا، میز مربوط به مسائل ایران است و همه اسامی افرادی که بر روی این میز نشسته‌اند، مشخص است.

آبنوش بیان کرد: آمریکایی‌ها از سال 71 تا سال 78 برای اینکه ایران چگونه در جنگ هشت ساله شکست نخورد، تحقیق کردند و در دوران اصلاحات نیز به دعوت دولت خودمان اهالی میز ایران در پنتاگون به ایران اعزام شدند و پس از مشاهده شهرهای مشهد، اصفهان، تهران و تبریز گزارش خود را به وزارت جنگ آمریکا فرستادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: خروجی گزارش اهالی میز ایران در پنتاگون این‌گونه بود که جمهوری اسلامی ایران سه سلاح برای پیروزی در اختیار داشت که سلاح نخست اشک بود، زیرا ایرانی‌ها با گذشت هزاران سال در هر مناسبتی در رثای امام حسین (ع) گریه کرده و دل‌های خود را به وسیله آن پاک می‌کنند.

آبنوش سلاح دوم جمهوری اسلامی ایران را از نگاه اهالی میز ایران در پنتاگون "فریاد" عنوان کرد و افزود: ملت ایران هر هفته در نماز جمعه شرکت می‌کنند و هر روز به نماز جماعت می‌ایستند و در نماز جمعه سیاست‌های خود را تبادل می‌کنند.

وی تصریح کرد: سومین سلاح، سلاح خون است، به خاطر اینکه مردم ایران آرزوی شهادت را دارند و جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش اهالی میز ایران در پنتاگن با این سه سلاح توانست در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه آمریکا برای ترویج فرهنگ دموکراسی در ایران بودجه تصویب کرده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند سه سلاح اشک، خون و فریاد را از ملت ایران بگیرند.

آبنوش در خاتمه یادآور شد: در جنگ هشت ساله ابرقدرت‌ها به صدام سلاح می‌دادند، اما دادن امکانات به جمهوری اسلامی ایران ممنوع بود. 

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول