اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

امام خمینی (ره) الگوی مبارزات اسلامی قرن معاصر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: امام خمینی (ره) امروز به الگوی پایدار جامعه اسلامی و کشورهای رها شده از یوغ استکبار تبدیل شده است.

امام خمینی (ره) الگوی مبارزات اسلامی قرن معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با بیدارباشی که امام راحل سه دهه پیش به جهان ظلم و ستم داد بشریت به تدریج از یوغ نظام استکباری خارج شد و بسیاری از کشورها نیز به تدریج در حال پیوستن به این حرکت بی‌نظیر هستند.

وی با بیان این‌که مبدأ تمام تحولات آزادی‌بخش جهان انقلاب اسلامی با سردمداری امام راحل است، تصریح کرد: هنوز عظمت و جایگاه امام راحل به معنای حقیقی و با معرفت کامل تبیین و شناخته نشده است که جا دارد همه در این مسیر با روشنگری و تیزبینی صحیح و واقعی عمل کنیم.

زیبانژاد در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر امروز دنیای استکباری تاب تحمل حرکت‌های آزادی‌بخش الهام گرفته از ایران و سیره امام را ندارد نه به خاطر ضدیت با شخص خاص بلکه مخالفت با اندیشه‌ای است که دنیای استکبار گرفتار بیماری و عذاب وجدان حقیقی شده است.

این مسئول در ادامه امام راحل را بیدارگر واقعی و ارزش‌مدار قرن معاصر توصیف کرد و گفت: در تبعیت از این شخصیت وارسته است که می‌توان برابر ابرقدرت‌ها ایستاد.

وی در ادامه سخنان خود از اعزام 800 زائر به حرم مطهر امام از شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: این کاروان‌ها از روز 13 خردادماه عازم حرم مطهر امام راحل شده تا با شرکت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی امام به نیابت از مردم شهرستان با ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) و امام شهدا تجدید بیعت کنند.

به گزارش فارس، فرماندار بیله‌سوار به مناسبت‌های مختلف خرداد ماه اشاره کرد و فتح خرمشهر را ظفر حقیقی ملت ایران در غلبه بر دشمنان و ایادی استکبار توصیف کرد و اظهار داشت: در گرامیداشت این پیروزی غرورآفرین همایش یک هزار و 600 نفری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان بیله‌سوار به همراه بسیجیان سلحشور برگزار می‌شود.

زیبانژاد فتح خرمشهر را بزرگ‌ترین مدال افتخار ایرانیان در غلبه بر اهریمن واقعی توصیف کرد و بیان داشت: این پیروزی با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت مردم، سلحشوری رزمندگان و هدایت و رهبری امام راحل به دست آمد.

وی در ادامه سخنان خود به فصل برداشت محصول کشاورزی در بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: در کنار توجه به خرید و ذخیره‌سازی گندم و دیگر محصولات تولیدی از اهالی انتظار می‌رود در پرداخت زکات همت کنند به طوری که در سال زراعی گذشته مردم این شهرستان دو میلیارد تومان زکات پرداخت کردند که از این محل طرح‌های عمرانی و حمایتی متعددی اجرا شده است.

به گفته زیبانژاد امسال تلاش می‌شود با تشکیل هسته‌های مردمی در روستاها و مناطق شهری با محوریت مساجد جمع‌آوری زکات در دستور کار قرار گیرد.

اعزام یک هزار زائر به حرم امام از مشگین‌شهر

به گزارش فارس، در جلسه‌ای مشابه در شهرستان مشگین‌شهر نیز فرماندار این شهرستان از عزیمت یک هزار زائر حرم مطهر امام راحل در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) ‌از شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

فتح‌آقا محمداوغلی گفت: امام راحل بزرگ‌ترین سرمایه معنوی این مملکت اسلامی، ارزشی است که نام و یاد آن حضرت هیچ وقت گرد فراموشی و غبار گذر زمان به خود نمی‌گیرد.

وی امام خمینی (ره) را مظهر غرور و عزت تمام مسلمانان و آزادیخواهان برشمرد و افزود: امام (ره) عاشق امت بود و امت نیز به امام(ره) خود عشق می‌ورزید که نظیر این عشق‌ورزی را می‌توان در استقبال تاریخی از امام راحل در 12 بهمن سال 57 و تشییع پیکر آن سفر کرده به معراج در 14 خرداد به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول