اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالگرد عروج ملکوتی خمینی کبیر

شهرستان رباط‌کریم میزبان 2 هزار زائر امام خمینی(ره) است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) این شهرستان میزبان 2 هزار زائر حرم امام راحل است.

شهرستان رباط‌کریم میزبان 2 هزار زائر امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) افزود: باید برنامه‌های ویژه‌ای را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این ایام در این شهرستان تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: نسل امروز باید با اهداف و آرمان‌های امام راحل بیش از گذشته آشنا شود و بر حفظ این آرمان‌ها تأکید داشته باشد.

فرماندار رباط کریم در ادامه سخنان خود به ورود زائران حرم به این شهرستان اشاره و تأکید کرد: برای ورود این زائران به شهرستان رباط‌کریم تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: شهرستان رباط‌کریم امسال نیز چون سال‌های گذشته میزبان زائران حرم امام از استان ایلام است.

سلیمان‌پور ادامه داد: این تعداد از زائران روز سیزدهم خردادماه وارد رباط‌کریم شده و طی مراسمی در امام‌زاده عمادالدین(ع) از آنان استقبال خواهد شد.

وی گفت: این زائران به محض ورود به شهرستان مورد استقبال قرار گرفته و مراسم پذیرایی و اسکان آنها انجام خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا روز چهاردهم خردادماه نیز زائران پس از شرکت در مراسم سالروز رحلت ملکوتی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، به استان خود باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سال‌های گذشته نشان ‌دهنده عشق و علاقه نسل امروز به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است لذا برای شناخت بیشتر این نسل از روحیات و شخصیت امام راحل باید برنامه‌های فرهنگی متنوع و نشست‌هایی را برگزار کرد.

سلیمان‌پور افزود: امام خمینی(ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و بی‌نظیر در طول قرون و اعصار ماندگار خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به کشورهای مسلمان دیگر نیز راه پیدا کرده و آثار آن را در موج بیداری اسلامی می‌توانیم به وضوح مشاهده نماییم.

فرماندار رباط‌کریم افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی تفکرات و اندیشه‌های امام را جهانی نماییم.

سلیمان پور در پایان تصریح کرد: باید پیام و اندیشه درخشان امام خمینی(ره) به نسل‌های آینده منتقل شود چرا که حرکت در خط امام(ره) موجب استقلال و احیای ارزش‌های الهی و انسانی است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول