اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ورزش استان زنجان جزو برترین‌های کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به جایگاه ویژه ورزش استان در کشور گفت: ورزش استان زنجان جزو برترین‌های کشور است.

ورزش استان زنجان جزو برترین‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه در همایش فعلی قهرمانان فراملی مورد تجلیل قرار می‌گیرند، اظهار داشت: در فرصتی نزدیک قهرمانان ملی نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ جمعیت جزو استان‌های برتر کشور در ورزش محسوب می‌شود، افزود: زنجان با مدال‌هایی که به نسبت جمعیت خود کسب کرده است، جزو استان‌های برتر در ورزش است.

استاندار زنجان اضافه کرد: موضوع برتری ورزش استان زنجان به استحضار مسئولان ورزش کشور نیز رسیده است.

وی توفیقات به دست آمده در زمینه ورزش را مرهون روحیه مردم استان زنجان در قهرمان‌پروری اعلام کرد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در عرصه ورزش کشور در چند سال اخیر تصریح کرد: جایگاه ورزش کشور در آسیا قبل از دولت نهم بین 10 تا 12 بود که در حال حاضر به رده چهارم آسیا ارتقا یافته است.

وی ارتقای جایگاه ورزش کشور را مدیون حمایت‌های مالی و معنوی دو دولت نهم و دهم از ورزش دانست و ابراز امیدواری کرد ورزش کشور به‌ویژه استان از فرصت‌های به وجود آمده نهایت استفاده را بکنند.

رئوفی‌نژاد گیر کار فوتبال استان زنجان را زیرساختی عنوان کرد و گفت: این به معنای این نیست که در همه استان‌هایی که تیم لیگ برتری دارند به صورت پایه‌ای کار شده است.

وی با اشاره به میسربودن گرفتن یک تیم لیگ برتری برای استان تاکید کرد: گرفتن یک تیم لیگ برتری با 2 میلیارد تومان پول امکان‌پذیر است ولی موضوع حفظ تیم مورد نظر در لیگ برتر است که با چند برابر هزینه انجام شده هم میسر نمی‌شود.

استاندار زنجان دیگر موضوع معتنابه فوتبال استان زنجان را همدل‌نبودن اهالی فوتبال عنوان کرد و گفت: افراد فعال در فوتبال استان زنجان زیر پای همدیگر را خالی می‌کنند.

وی به حمایت‌نکردن اهالی فوتبال از همدیگر در استان زنجان اشاره و تاکید کرد: با این اوضاع فوتبال استان زنجان راه به جایی نمی‌برد.

رئوفی‌نژاد به مستندبودن اظهارات خود در زمینه فوتبال استان اشاره کرد و افزود: فوتبال تنها رشته‌ای است که زنجان در آن راه به جایی نبرده است.

وی ابراز امیدواری کرد ورزشکاران همه رشته‌ها از جمله فوتبال از فرصت‌ها استفاده کرده و زمینه رشد بیشتر ورزش استان زنجان را فراهم کنند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره رزمندگان حاضر در فتح خرمشهر به‌ویژه شهدای بیت‌المقدس را گرامیداشت.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول