اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

فوتبال تنها نقطه تاریک ورزش زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه فوتبال استان همچنان ناموفق است، گفت: فوتبال تنها نقطه تاریک ورزش زنجان است.

فوتبال تنها نقطه تاریک ورزش زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان زنجان اظهار داشت: قهرمانی‌های بین‌المللی به دست آمده برای استان زنجان مرهون اراده قوی ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان کمتر از یک میلیون نفر جمعیت دارد، افزود: این استان در کسب مدال‌‌‌های ورزشی جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: ورزشکاران استان زنجان در 35 رشته ورزشی از مجموع 45 رشته ورزشی فعال در استان زنجان موفق به کسب مدال شده‌اند.

وی به کسب 996 مدال توسط ورزشکاران استان زنجان از آغاز برنامه پنجم توسعه کشور اشاره کرد و گفت: از بین همه این مدال‌آوران تنها 60 ورزشکار در همایش فعلی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

رحمانی از حضور ورزشکاران 14 رشته ورزشی در میادین بین‌المللی خبر داد و گفت: این ورزشکاران موفق به کسب 82 مدال رنگارنگ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قهرمان به محض پایین آمدن از سکوی قهرمانی دیگر قهرمان محسوب نمی‌شود، ادامه داد: قهرمانان به شرط رعایت آیین پهلوانی ماندگار خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اقدامات دولت برای پیشرفت ورزش کشور تصریح کرد: با اقدامات دولت سرانه ورزش استان زنجان افزایش چشمگیری یافته است، ضمن اینکه اعتبارات عمرانی نیز چند برابر شده است.

وی پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه ورزش کشور را مدیون حمایت دولت از ورزش عنوان کرد و افزود: این به معنای پذیرش ورزش به عنوان ملزومات زندگی امروزی است.

رحمانی به افتتاح 28 پروژه ورزشی در سال گذشته در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در مساحت 94 هزار مترمربع انجام شده است.

وی به سرآمدی ورزشکاران استان زنجان در برخی رشته‌ها در کشور اشاره و تصریح کرد: در رشته‌هایی مانند ووشو، واترپلو و سپک‌تاکرا ورزشکاران استان جزو بهترین ورزشکاران کشور محسوب می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان فوتبال را نقطه تاریک ورزش استان زنجان اعلام و اضافه کرد: فوتبال استان زنجان با وجود همه حمایت‌ها هیچ پیشرفتی نکرده است.

وی تاکید کرد: باید راه‌حل جدیدی برای فوتبال استان زنجان در نظر گرفته شود تا بتوان به انتظارات مردمی در این رابطه پاسخ داده شود.

رحمانی ابراز امیدواری کرد، زمینه برگزاری همایش تقدیر از سایر قهرمانان استان زنجان فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول