اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس محقق شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و به دنبال آن متلاشی شدن باند حرفه‌ای سارقان در این شهرستان خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان حرفه‌ای در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت:  ماموران انتظامی شهرستان کرج طی یک عملیات پلیسی موفق شدند دو سارق حرفه‌ای که ضمن سرقت منزل و خودرو از توزیع کنندگان مواد مخدر در منطقه مشکین دشت کرج بودند را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه مشکین دشت کرج در اردیبهشت ماه سال جاری پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مسئول انتظامی گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان مشخص شد که دو نفر سارق حرفه‌ای که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند با اجاره کردن منزلی در مشکین دشت ضمن سرقت از منازل و خودروها اقدام به فروش مواد مخدر در منطقه می‌کنند.

خیرخواهان افزود: ماموران کلانتری 29 مشکین دشت پس از انجام تحقیقات نامحسوس و کارهای میدانی موفق به شناسایی منزل مورد نظر شده و با تشکیل چند تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی با محاصره مکان مورد نظر دو نفر سارق حرفه‌ای به نام‌های «ساسان» و «داریوش» را دستگیر و در بازرسی‌های انجام شده 21 عدد انواع ساعت مچی، 15 دستگاه گوشی تلفن و گوشی تلفن همراه، یک دستگاه مانیتور و سایر اقلام شامل اسپیکر، دریل، کنترل تلویزیون، آیینه و ضبط خودرو، دوچرخه، مدارک شناسایی، 12 گرم شیشه، 300 گرم گراس کشف و ضبط و به همراه متهمان به کلانتری منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان گفت: متهمان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت و توزیع مواد مخدر در منطقه مشکین دشت کرج اعتراف کرده و اذعان داشتند که مدتی قبل نیز به جرم سرقت به زندان رفته و پس از آزادی با تشکیل یک باند دو نفره اقدام به سرقت از منازل و خودرو شهروندان کرده و تا کنون به 59 فقره سرقت و پخش مواد مخدر در منطقه اقدام کرده‌اند.

لازم به توضیح است، تا کنون 8 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول