اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو:

268 طرح کشاورزی در دالاهو تصویب شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: در 11 جلسه‌ کارگروه توسعه کشاورزی تاکنون 268 طرح با اشتغالزایی 300 نفر و اعتباری با 11 میلیارد تومان به تصویب رسیده است‌.

268 طرح کشاورزی در دالاهو تصویب شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی هاشمی‌نیا پیش‌ازظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی که در فرمانداری شهرستان دالاهو با حضور اعضا ستاد توسعه کشاورزی تشکیل شد اظهار کرد: در شهرستان دالاهو پتانسیل‌های نهفته فراوانی وجود دارد.

هاشمی‌نیا با اشاره به پوشش جنگلی و مراتع ملی دالاهو ادامه داد: وجود دو سد آزادی و زمکان در این شهرستان برای خدمت‌رسانی به عشایر و کشاورزان زحمتکش دالاهو نعمت بزرگی است.

وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت شهرستان دالاهو روستائیان هستند افزود: وجود منابع طبیعی‌، آب و هوای خوب‌، انگیزه مردم و جوانان جویای کار برای کشاورزی در این شهرستان باعث شده روز به روز ستاد توسعه اشتغال دالاهو فعالتر شود.

فرماندار شهرستان دالاهو کمبود نیروی انسانی، نبود چارت سازمانی و همچنین کمبود امکانات برای اداره و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دالاهو از جمله موانعی دانست برای تشکیل تعاونی‌هایی که اعضا آن بیشتر جوانان بیکار و جویای کار این شهرستان هستند.

وی از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و همچنین جهاد کشاورزی استان درخواست کرد که به این مشکل شهرستان توجه خاصی داشته و موانع و مشکلات را در برابر جوانان جویای کار دالاهو بر‌دارند.

هاشمی‌نیا در پایان گفت: در 11 جلسه کارگروه توسعه کشاورزی که تا به امروز تشکیل شده است 268 طرح با اشتغالزایی 300 نفر و اعتباری با 11 میلیارد تومان به تصویب رسیده است‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول