اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

بزرگ‌ترین هدایت قرآن کسب اخلاق و فضایل نیکو است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین کسب فضیلت و ارزش‌مداری از کلام نورانی الهی یاد گرفتن اخلاق نیکو و رفتار شایسته است.

بزرگ‌ترین هدایت قرآن کسب اخلاق و فضایل نیکو است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر ودود سید شنوا عصر امروز در مراسم پایانی مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در اردبیل اظهار داشت: کلام نورانی خداوند متعال بهترین مکتب هدایت و شناخت حق از باطل است که تدبیر و تفکر در آن می‌تواند انسان را از ضلالت واقعی نجات دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در جامعه اسلامیمان برای تربیت نسلی متقی و متدین و الهام از قرآن و کلام گهربار الهی نیاز داریم تا در یک فرصت مناسب بتوانیم اخلاق و فضیلت نیکو را در جامعه ترویج کرده و ارزش‌های واقعی را بارور کنیم.

سید شنوا رسالت مربیان و معلمان قرآنی و تربیتی را در سرانجام بخشی نیکو به نسل آینده بسیار حساس و با اهمیت توصیف کرد و افزود: ما به نسلی مؤمن و متکی به اصول و ارزش‌ها نیاز داریم تا بتوانیم جامعه را از هرگونه گزند مصون کرده و اصلاح برخی از خطاها و اشتباهات کنیم.

این مسئول گرایش فوج فوج جوانان اعم از خواهر و برادر را به حوزه قرآن و آموزش کلام الهی یادآور شد و خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف قرآن کریم نشان‌دهنده شور و علاقمندی جوانان و نوجوانان به کلام الهی است که این خود بزرگ‌ترین مزیت در مسیر تربیت و تعالی قرآنی است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از 230 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و فرزندانشان در گروه‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند که از بین آنها 71 نفر به عنوان منتخب برای حضور مسابقات کشوری برگزیده شدند.

به گزارش فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل شور و اشتیاق ایثارگران، همسران جانبازان، فرزندان شهدا و گروه‌های متعلق به جامعه ایثارگران را مناسب ارزیابی کرد و بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر، مفاهیم و نماز برگزار شد که انتظار می‌رود در سال‌های آینده با گستردگی خاص و در رشته‌های جدید اجرای آن تداوم پیدا کند.

در پایان این برنامه از هادی نوراللهی و زهرا سیدکاظمی در حفظ پنج جز، محمدحسن رهبری در حفظ 10 جز، معصومه آبکار و رباب پیله‌ور عبادی در حفظ 15 جز و حمیده حیدرزاده در حفظ 30 جز حائز رتبه‌های ممتاز شدند.

در رشته تفسیر هادی حاج‌زاده، عبدالله آذرمی و رقیه نژادصفری به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته نماز سعید آذرهوش و سپیده موسوی در جایگاه‌های ممتاز قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات با اهدای لوح و جوایزی از منتخبان تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول