اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید بین‌المللی و کشوری قرآنی صورت می‌گیرد

برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن با حضور 1000 نفر در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دارالقرآن الکریم زنجان گفت: دوره‌های تربیت معلم قرآن با حضور یک‌هزار نفر شرکت‌کننده و با تدریس اساتید بین‌المللی و کشوری در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن با حضور 1000 نفر در زنجان

علی کوثری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح بزرگ دوره‌های آموزشی تربیت معلم برای نخستین بار در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح بزرگ نهضت قرآن‌آموزی دوره آموزش تربیت معلم در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی در زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری فرهنگسرای قرآن و عترت، موسسه دارالقرآن الکریم و دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اجرا می‌شود.

رئیس دارالقرآن الکریم زنجان با بیان اینکه طرح دوره‌های آموزشی تربیت معلم قرآن کریم در زنجان با مرکزیت فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار می‌شود، اضافه کرد: نهادهای بزرگی در اجرای این طرح مهم نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح آموزش دوره‌های تربیت معلم قرآن منشاء خیر و برکت زیادی برای استان زنجان می‌شود، ادامه داد: این طرح سبب بسط و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

کوثری‌نیا با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده توسط موسسات قرآنی ویژه بانوان بوده است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات صحیح در زمینه آموزش به آقایان نیز اقدام می‌کنیم.

رئیس دارالقرآن الکریم زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی‌ها و کارشناسی‌های متعدد طرح دوره‌های تربیت معلم قرآن ویژه برادران و خواهران در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح مهم با حضور اساتید بزرگ کشوری و بین‌المللی قرآن اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور یک هزار نفر شرکت‌کننده در دوره‌های تربیت معلم پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تاکنون بیش از 600 نفر ثبت نام کرده‌اند.

کوثری‌نیا با تاکید بر اینکه استقبال زیادی از طرح دوره‌های تربیت‌معلم قرآن توسط مردم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این طرح در ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی موثر واقع شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول