اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد

برگزاری نخستین همایش کاربردی و آموزشی فعالان قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری نخستین همایش کابردی و آموزشی فعالان قرآنی استان همدان در هفتم خردادماه جاری خبر داد.

برگزاری نخستین همایش کاربردی و آموزشی فعالان قرآنی

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اختصاص نیم درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی به برنامه‌های قرآنی در سال گذشته اظهار کرد: این بحث متوقف مانده بود تا اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی این نیم درصد احیا شد.

وی افزود: پس از احیای نیم درصد اعتبارات دستگاه‌های دولتی در راستای هزینه در برنامه‌های قرآنی این اعتبار به صورت دستگاهی توزیع شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: هر دستگاه فرهنگی بر اساس نوع فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در چارت سازمانی خود دارد، از بودجه نیم‌درصدی مباحث قرآنی بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از محوری‌ترین دستگاه‌های تخصصی قرآنی در بحث اختصاص نیم درصدی اعتبار قرآنی، سهم ویژه‌ای را از آن خود کرد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال گذشته برنامه‌ای را با عنوان "آورده از مرکز" برای برنامه‌ریزی بیشتر در استان همدان مورد توجه قرار داد تا بر این اساس برنامه‌های قرآنی و فرهنگی هدف، اجرایی شود.

وی عنوان کرد: در راستای برنامه‌سازی دو مقوله اختصاص اعتبار نیم درصد اعتبارات قرآنی و بحث "آورده از مرکز"، همایش کاربردی و آموزشی ویژه فعالان حوزه قرآنی فردا برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: در همایش کاربردی و آموزشی ویژه فعالان قرآنی استان اتحادیه‌‌های قرآنی، مدیران موسسات و خانه‌های قرآن روستایی حضور دارند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در همایش کاربردی فعالان قرآنی استان همدان 150 نفر حضور دارند، گفت: از این تعداد 126 نفر از مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی و بقیه از کارشناسان قرآنی در مراکز شهرستان‌ها هستند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول