اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده مردم

آیین‌های سالگرد رحلت امام در خراسان‌شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم سالگرد رحلت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور پرشور مردم و مسئولان ادارات و فرماندهان لشکری در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

آیین‌های سالگرد رحلت امام در خراسان‌شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در این مراسم  یکی از اساتید حوزه و دانشگاه مشهد اظهار کرد: امام راحل شخصیتی ممتاز در ابعاد اجتماعی، مدیریتی، سیاسی و مذهبی در جهان بود.

حجت‌الاسلام محمد جمالی افزود: رمز موفقیت امام طی کردن طریق کمال بوده و قلب، باطن و ضمیر امام  همواره مملو از ایمان به خداوند بود.

وی از صداقت، ساده‌زیستی، مردم دوستی، حرمت‌گذاری به حقوق مردم، پاسداری از کرامت انسانی را از دیگر ویژگی‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: امام راحل الگوی عملی خوبی برای همه به ویژه مدیران است.

به گزارش فارس مشابه این مراسم در جای جای استان خراسان‌شمالی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

همچنین مردم خراسان‌شمالی در بیست و سومین سالگرد جانگداز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بر سر در خانه‌ها و مغازه‌های خود بیرق سیاه نصب کرده‌اند تا ارادت قلبی و بی‌پایان خود را به خمینی کبیر اثبات کنند.

8 هزار زائر خراسان‌شمالی نیز هم‌زمان با برگزاری آیین بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام و در این آیین شرکت کردند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول