اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی فردوس:

اختصاص 30 میلیارد تومان به کارگروه کشاورزی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فردوس از اختصاص مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار به کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس خبر داد.

اختصاص 30 میلیارد تومان به کارگروه کشاورزی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباسعلی غلامی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی فردوس اظهار کرد: در سال گذشته مبلغ 16 میلیارد تومان اعتبار در بخش کشاورزی شهرستان فردوس هزینه شده است که از این میزان، مبلغ 9 میلیارد تومان اعتبارات دولتی و 7 میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس همچنین از اختصاص مبلغ 30 میلیارد تومان اعتبار به کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان فردوس در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: کشاورزان با ارائه طرح‌های خود می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

غلامی با اشاره به سخن امام‌ صادق(ع)، کشاورزان را گنجینه‌های زندگی دانست و یادآور شد: یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور، کشاورزی است و تولید ملی با توسعه بخش کشاورزی امکان‌پذیر می‌شود.

وی توسعه کشاورزی را سبب رونق تولید ملی دانست و گفت: تولید ملی سبب اقتدار کشور در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی است.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس از افتتاح 18 پروژه در هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد پروژه با اعتبار 600 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و به طور مستقیم نیز برای تعداد 60 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

غلامی ترویج، آموزش و تحقیقات را سه ضلع مهم کشاورزی عنوان و تصریح کرد: آموزش باید کشاورزمحور و تحقیقات نیز بر اساس نیاز کشاورزان باشد.

در این مراسم از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی شهرستان فردوس با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول