اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر جیرفت خبر داد

تصویب بودجه 350 میلیارد ریالی شهرداری جیرفت

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر جیرفت گفت: بودجه پیشنهادی سال 91 شهرداری جیرفت به مبلغ 350 میلیارد ریال مورد تصویب شورای اسلامی شهر جیرفت قرار گرفت.

تصویب بودجه 350 میلیارد ریالی شهرداری جیرفت

شفیقه شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: بودجه پیشنهادی سال 91 شهرداری جیرفت پس از بحث و بررسی در چند جلسه رسمی و فوق‌العاده به مبلغ 350 میلیارد ریال مورد تصویب شورای اسلامی شهر جیرفت قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد در بودجه سال جاری 60 درصد اعتبارات اختصاصی در بحث پروژه‌های عمرانی  و 40 درصد در اعتبارت جاری هزینه شود.

شفیعی اعتبارات عمرانی را 21 میلیارد تومان ذکر و تصریح کرد:‌ از جمله مهم‌ترین بحث در اجرای پروژه‌های عمرانی، آسفالت معابر سطح شهر، کوچه‌های بافت قدیم و جدید، بلوارها و خیابان‌ها است.

وی ابراز داشت: همچنین در بودجه سال جاری شهرداری جیرفت، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار گرفته است.

شفیعی عنوان کرد: پل و بلوار حد فاصل میدان دانشگاه تا سبزواران به نام بلوار «دانشجو» نامگذاری شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حمل و نقل شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: همچنین در سال جاری به مسائل ورزشی و فرهنگی اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته است.

شفیعی بیان داشت: به نقاط محروم، شهرک‌ها و حاشیه شهر نیز اعتبارات خوبی تخصیص داده شده است.

وی اذعان داشت: برای تملک اراضی طرح احداث و بازگشایی کوچه بصیریان و خیابان جنب دارایی نیز هر کدام مبلغ یک‌میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که می‌تواند تأثیر به سزایی در روان‌سازی ترافیک داشته باشد.

شفیعی با اشاره به تخصیص اعتبار برای خرید زمین پارکینگ عمومی در بافت قدیم شهر جیرفت خاطرنشان کرد: ایجاد این پارکینگ با اعتبار 400 میلیون تومان که در راستای رفاه حال شهروندان احداث می‌شود تا حدودی از ترافیک این منطقه می‌کاهد.

وی اظهار داشت: به پیشنهاد جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت به پاس خدمات سردار ملی و بین‌المللی «قاسم سلیمانی» بلوار منتهی به میدان امام حسین (ع) تا چهارراه شهید بهشتی به نام و تمثال این سردار سرافراز مزین می‌شود.

عضو شورای شهر جیرفت تصریح کرد: همچنین شهرداری جیرفت نیز برای پارک‌های محله‌ای و فضای سبز در بودجه سال جاری 800 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول