اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش همدان:

معلمان مدارس تخصصی قرآن زودتر سازماندهی شوند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان با اشاره به اهمیت مدارس قرآنی گفت: معلمان مدارس تخصصی قرآن باید زودتر سازماندهی شوند.

معلمان مدارس تخصصی قرآن زودتر سازماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، معصومه معصومیان صبح امروز در جمع عوامل آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در ملایر پیرامون نظام جدید آموزشی 3ـ3ـ6، روند این فعالیت‌ها را مثبت عنوان کرد.

وی به سیاست‌های کلی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سیاست‌های کلی توسط وزارت و اداره کل آموزش و پرورش طراحی و تنظیم می‌شود اما مدیران در شهرستان‌ها خود می‌توانند به صورتی این سیاست‌ها را مدیریت کنند که مشکل خاصی به وجود نیاید.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان بر تسریع در سازماندهی معلمان ابتدایی تأکید کرد و افزود: عوامل اجرایی و معلمان مدارس تخصصی قرآن باید زودتر از مدارس خاص مثل شاهد سازماندهی شوند.

وی بر جمع‌بندی نهایی و بسته شدن فایل سازماندهی مدارس ابتدایی از نظر دانش‌آموز، معلم، فضا و... اشاره کرد و گفت: تا 30 خرداد تمام فعالیت‌های سازماندهی باید انجام و فایل آن بسته شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش ملایر در راستای اجرای نظام جدید آموزشی اظهار داشت: تا امروز 80 درصد دانش‌آموزان ابتدایی به صورت اینترنتی ثبت‌نام شده‌اند و مقدمات کار برای اجرای نظام جدید آموزشی فراهم شده است.

علی تکلو افزود: سازوکارهای مناسب طراحی و اجرا شده که این طرح بدون هیچ مشکلی در ملایر به اجرا درآید.

وی از راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآن و اضافه شدن یک مدرسه شاهد ابتدایی دخترانه به مدارس خاص ملایر خبر داد و گفت: ما به دنبال آن هستیم که ملایر همیشه رتبه عالی در استان داشته باشد و تمام تلاش ما این است که سند تحول بنیادین و نظام جدید 3ـ3ـ6 به نحو احسن در شهرستان اجرایی شود.

معاون آموزش ابتدایی ملایر نیز به ارائه آمار پیرامون نسبت واقعی کل پرسنل به دانش‌آموز، آمار مدارس و تعداد کلاس‌های پیش‌بینی ‌شده اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی نیروهای ابتدایی انجام و ابلاغ انشایی برای معلمان اول و ششم صادر شده است.

سهیلا نهاوندی از پیش‌بینی 137 آموزشگاه ابتدایی برای سال 91-92 در ملایر خبر داد و عنوان داشت: در این آموزشگاه‌ها 102 کلاس ششم ابتدایی به صورت مستقل و 46 کلاس به صورت چندپایه خواهیم داشت.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول