اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

سپاه یک نهاد برخاسته از دل انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: سپاه یک نهاد برخاسته از دل انقلاب است که در طول سال‌های انقلاب نقش موثری در صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی داشته است.

سپاه یک نهاد برخاسته از دل انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر تاجی در خطبه‌های نماز جمعه چناران به روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: نقش سپاه در خنثی‌سازی توطئه‌های سال‌های اولیه انقلاب از قیبل، غائله‌های تجزیه‌طلبی در مناطق قومیتی، ترورسیم داخلی، غائله بنی‌صدر و کودتاهای پی‌ در پی داخلی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: نقش سپاه و بسیج در تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس و ناکام گذاشتن متجاوزان نقشی بی‌بدیل بود.

وی هم‌چنین نقش موثر سپاه را در شکست طرح‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکا در خاورمیانه از جمله در عراق، افغانستان، لبنان، سرزمین‌های اشغالی و امروز در بیداری اسلامی انکار ناپذیر است و همین‌طور نباید از نقش تاثیرگذار این نهاد در امر سازندگی، پیش‌برد پروژه‌های ملی در راستای خنثی‌سازی توطئه تحریم اقتصادی و به راه انداختن جنگ نرم و نیز افشای ماهیت واقعی فتنه‌گران و منحرفان از خط اصیل انقلاب اسلامی غافل بود.

وی ادامه داد: امروز اگر ایران با اقتدار در مقابل کشورهای (به اصطلاح قدرتمند) دنیا و اعضای شورای امنیت از حق ملت ایران دفاع می‌کند، این اقتدار در سایه فرهنگ پاسداری از ارزش‌های انقلاب و جانبازی در این راه است کما اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، عزت امروز مرهون مقاومت و ایستادگی بر اصول است.

وی در ادامه با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: پیروزی انفلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشت و از بزرگ‌ترین دستاوردهای آن استقرار نظام قضایی اسلامی و اجرای حدود و احکام الهی بود.

تاجی افزود: اکنون بعد از گذشت بیش از سه دهه از تاسیس این نهاد، دستگاه قضایی تجربه‌ها و اندوخته‌های بسیاری به دست آورده است.

وی بیان داشت: قوه قضائیه در طول این سال‌ها همواره رو به پیشرفت و بهبود در حرکت بوده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول