اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

سپاه آماده مقابله با هرگونه تهاجم دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده مقابله با هر گونه تهاجم و تهدید دشمنان است.

سپاه آماده مقابله با هرگونه تهاجم دشمنان است

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سپاه پاسداران در مقابل تهدیدات امنیتی و تهاجم فرهنگی دشمنان اقدامات مطلوبی را انجام داده و آماده مقابله با تهدیدات دشمنان است.

وی با بیان اینکه گردان‌های عاشورا، الزهرا و امام حسین (ع) زنجان در برابر تهدیدات دشمنان از آمادگی کامل برخوردار هستند، افزود: هر نوع تهدید دشمنان با جواب قاطع مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تقویت ایمان، اعتقاد و باورهای دینی را از برنامه‌های سپاه در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و گفت: سالانه برنامه‌های مختلف فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اجرا می‌شود.

کرمی با بیان اینکه سپاه در عمق بخشی برنامه‌های داخلی اقدامات لازم را انجام می‌دهد، ادامه داد: اشراف اطلاعاتی سپاه از دیگر اقدامات موثر این نیرو محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان توجه به خانواده‌های پاسداران و فرزندان آنان را از اقدامات سپاه عنوان کرد و افزود: ارتباط با بازنشستگان و یادگاران دوران دفاع مقدس از دیگر اقدامات سپاه محسوب می‌شود.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و آماده‌سازی بسیج دهها میلیونی را از دیگر اقدامات سپاه برشمرد و تصریح کرد: تعامل مطلوب سپاه با دیگر حوزه‌ها و سازمان‌های مختلف اجرایی استان از دیگر اقدامات این نیرو است.

کرمی با اشاره به فعالیت بسیج جامعه زنان، بسیج زنان و فعالیت در فضای مجازی خاطرنشان کرد: کشف سلاح، مهمات، مواد مخدر و مشروبات الکی از دیگر اقدامات این نیرو است.

وی با بیان اینکه 192 پروژه در استان زنجان از سوی سپاه در حال انجام است، افزود: در سال گذشته 36 پروژه افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از افتتاح چند پروژه در هفته پاسدار خبر داد و گفت: اقدامات سپاه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، محرمیت زدایی، اجرای برنامه‌های قرآنی، از دیگر برنامه‌های این نیرو است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول