اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد

ممنوعیت تنظیم اسناد مالی جدید برای اتباع افغانستان در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار ساوجبلاغ گفت:‌ از این پس هیچ سند مالی جدیدی مبنی بر انتقال اموال منقول و غیرمنقول به نام اتباع افغانستان در این شهرستان صادر نمی‌شود.

ممنوعیت تنظیم اسناد مالی جدید برای اتباع افغانستان در ساوجبلاغ

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: بر اساس قانون محدودیت‌هایی برای اتباع کشور افغانستان ساکن در کشور درحوزه نقل و انتقال اموال منقول و غیرمنقول وضع شده است.

وی تصریح کرد: عمل به این قانون از سوی دستگاه‌های دولتی و خصوصی لازم‌الاجرا است و به طبع آن بیش از ظرفیت مصوب، نمی‌توان اموال منقول و غیرمنقول مانند زمین، ساختمان مسکونی و یا تجاری و حتی خودرو را به نام افاغنه کرد.

معاون سیاسی فرماندار ساوجبلاغ افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت موجود، از این پس هیچ گونه سند مالی اموال منقول و غیرمنقول را نمی‌توان به نام افاغنه ساکن این شهرستان کرد.

پالیزگیر تاکید کرد: دستورالعمل اجرایی این قانون به واحدهای صنفی و همچنین دفاتر ثبت اسناد و املاک در ساوجبلاغ ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای خصوصی و دولتی باید نظارت جدی در این زمینه داشته باشند، گفت:‌ با توجه به این قانون از این پس هیچگونه سند مالی اموال منقول و غیرمنقول جدیدی را نمی‌توان به نام اتباع کشور افغانستان در شهرستان ساوجبلاغ کرد.

معاون سیاسی فرمانداری ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: تخطی از این دستورالعمل از سوی واحدهای صنفی مانند املاک و همچنین دفاتر قانونی ثبت اسناد، مجاز نبوده و تخلف قانونی محسوب می‌شود.

پالیزگیر در پایان اذعان داشت: به طور قطع با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و به همین دلیل لازم است که مدیران واحدهای فوق بر این موضوع توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول