اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

پرداخت عوارض‌ شهرداری شوشتر الکترونیکی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از فراهم شدن مقدمات کار برای پرداخت الکترونیکی و آنلاین عوارض و فیش‌های صادر شده از طرف شهرداری برای شهروندان شوشتری خبر داد.

پرداخت عوارض‌ شهرداری شوشتر الکترونیکی می‌شود

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: با تلاش هشت ماهه انجام شده و مکاتبات بسیار زیادی که با وزارت کشور انجام شد، مقدمات کار برای صدور فیش‌های رمز دار شهرداری شوشتر فراهم شده است و در آینده‌ای نزدیک شهروندان می‌توانند به صورت آنلاین عوارض‌های خود را به شهرداری شوشتر پرداخت کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مقدمات این مهم فراهم شده، تاکید کرد: در حال رایزنی برای فراهم شدن امکانات و ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری آن در سیستم الکترونیکی شهرداری شوشتر هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به مزایای این طرح گفت: این طرح سبب می‌شود که مشتریان شهرداری از حضور در صف‌های طولانی در بانک‌ها رها شوند و بتوانند زمان را برای انجام کارهای خود مدیریت کنند.

دُر با اشاره به اینکه پرداخت این قبوض از راه‌های زیادی امکان‌پذیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: با این روش امکان پرداخت اینترنتی، دستگاه‌های خودپرداز، سامانه‌های درگاه الکترونیکی بانک‌های عضو شتاب و... فراهم می‌شود.

شهردار شوشتر تأکید کرد: با اجرای این مهم بخش مالی شهرداری شوشتر نیز انضباط کاری بیشتری خواهد داشت و به مکانیزه شدن نزدیک‌تر می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول