اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری بهشهر:

25 هزار پرونده قضایی به دادگستری بهشهر وارد شد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان بهشهر از ورود 24 هزار و 740 پرونده قضایی در دادگستری، دادسرا و شوراهای حل اختلاف این شهرستان در سه ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

25 هزار پرونده قضایی به دادگستری بهشهر وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام محمد خائفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به بیان آماری از میزان پرونده‌های وارده و مختومه قضایی در سال گذشته و سه ماه امسال پرداخت.

وی تصریح کرد: در سه ماهه امسال، 24 هزار و 740 پرونده وارد داددسرا، دادگاه و شوراهای حل اختلاف شده که تاکنون 2 هزار و 622 پرونده مختومه شده است.

خائفی با بیان اینکه سال گذشته، 29 هزار و 348 پرونده به دادسرا، دادگستری و شورای حل اختلاف بهشهر وارد شده است، اظهار داشت: از این تعداد، 29 هزار و 269 پرونده مختومه شدند.

رئیس دادگستری شهرستان بهشهر با مقایسه آمار ارائه شده سال 90 نسبت به سال پیش از آن از افزایش تعداد پرونده‌ها گفت و اینکه سال 89، بیش از 27 هزار پرونده داشتیم که قریب به اتفاق آنها مختومه شدند.

خائفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سختی کار کادر قضایی و مشقاتی که آنها متحمل می‌شوند، اذعان داشت: با وجود افزایش پرونده‌ها، کادر قضایی ما از 14 به 13 نفر کاهش یافته که البته این یک نفر به شهر دیگری منتقل شد و هم‌اکنون نیاز به کادر بیشتری داریم.

وی در پایان سخنان خود از تعامل سازنده مدیران دستگاه‌های اجرایی و ضابطان قضایی با دستگاه قضا و دادسرا قدردانی و خاطرنشان کرد: همه ما سربازان یک نظام هستیم و هر گوشه که کاری بر زمین بماند همه باید برای بلند کردن آن همت کنیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول