اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

جوانان با اهداف شهدا ارتباط برقرار کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی تأکید کرد: در برهه کنونی، بسیار لازم است تا ارتباط جوانان با اهداف شهدا برقرار شود.

جوانان با اهداف شهدا ارتباط برقرار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین توسلی پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت مقام شامخ جانبازان، پاسداران و خانواده معزز شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که با حضور بخشدار مرکزی تهران، شهردار بومهن و جمعی دیگر از مسئولان در بومهن برگزار شد، اظهار داشت: جانبازان در حقیقت شهدای زنده هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر جانبازان، پاسداران انقلاب اسلامی نیز در عرصه هشت سال دفاع مقدس با شهدای گلگون‏کفن زندگی کرده‏اند.

توسلی اضافه کرد: از این رو، می‏توان از وجود این دو قشر ارزشی، ولایی و انقلابی و نشستن پای سخنان آنها با اهداف شهدای اسلام و انقلاب ارتباطی معنوی و ناگسستنی برقرار کرد.

وی همچنین روزهای مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل‏العباس (ع) و حضرت سیدالشهدا (ع) را فرصتی برای ارتباط با اهداف والای شهدا خواند.

*زندگی به جای جانبازان را تمرین کنید

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی در پیشنهادی جالب، تمرین زندگی به جای یک جانباز را به حضار در این مراسم توصیه کرد.

وی تصریح کرد: حتی برای لحظاتی کوتاه، چشمان بسته و زندگی با نقص‏های بدنی یک جانباز قابل تصور نیست.

توسلی اضافه کرد: بی‏شک زیستن در شرایط جانبازی که چشمان خود را تقدیم اسلام و جانباز دیگری که هر دو پای خود را برای اعتلای اهداف انقلاب هدیه کرده، کاری بس دشوار و طاقت‏فرساست.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی افزود: حال همین تصور را می‏توان در جایگاه خانواده معزز جانبازان انقلاب اسلامی داشت.

وی ادامه داد: همسری وفادار، فرزندی فداکار، مادری فاطمه‏گونه و پدری علی‏وار که همه زندگی خود را وقف عزیز جانباز خود می‏کنند، در نگاهی سطحی کاری غیرممکن می‏نماید.

توسلی اضافه کرد: اما باید گفت که این اعمال با نیات غیرمادی و فارغ از امور دنیوی رنگ و بوی الهی به خود گرفته و نه تنها دشوار نیست، بلکه با توجه به ایمان قوی متبلور در وجود آنها کاری شیرین قلمداد می‏شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول