اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه تربت‌حیدریه:

انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در جهان را شکست

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه تربت‌حیدریه گفت: به برکت انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در جهان شکست و امروز خیزش ملت‌های خاورمیانه نشات گرفته از استکبارستیزی و نهراسیدن از قدرت‌های پوشالی است.

انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در جهان را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی تداوم انقلاب پیامبر (ص) است که در روز بعثت شکل گرفت و هدف آن اصلاح جامعه بشری، سعادت و سربلندی انسان‌ها بود.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی ابهت آمریکا در جهان شکست و امروز خیزش ملت‌های خاورمیانه نشات گرفته از استکبارستیزی و نهراسیدن از قدرت‌های پوشالی است.

شریعتی‌تبار به سالروز سقوط هواپیمای جمهوری اسلامی را توسط ناو آمریکا گرامی داشت و گفت: آمریکا مظهر نقض حقوق بشر و نماد تروریسم دولتی در جهان است که به خاطر تامین منافع نامشروع خود حاضر است دست به هبر جنایتی بزند و این در حالی است که ادعای نخ‌نمای دفاع از حقوق بشر گوش جهان را پرکرده است.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به رو پاسدار خاطرنشان کرد‌: نقش تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست طرح‌ها، سیاست‌هآ‌ی و برنامه‌های آمریکا در خاورمیانه اجمله در عراق، لبنان، افغانستان و سرزمین‌های اشغالی سازندگی کشور و پیشبرد پروژه‌های ملی در راستای خنثی سازی طرح تحریم‌های اقتصادی کشور و خنثی‌سازی جنگ نرم دشمن، فتنه 88 و افشای ماهیت واقعی فتنه‌گران و منحرفان از خط اصیل انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست از این‌رو ضرورت دارد ملت ایران همواره پشتیبان سپاه پاسداران که حافظ نظام اسلامی است باشد.

خطیب جمعه تربت‌حیدریه به ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز هم اشاره کرد و‌ گفت: افتخار جانبازان در این است که مولا و آقایشان قمر بنی‌هاشم (ع) است که با تقدیم دو دست و دو چشم در نهایت جانش را تقدیم اسلام کرد.

امام جمعه تربت‌حیدریه به روز جهانی مبارزه با موادمخدر اشاره کرد و گفت: توسط جامعه بین‌الملل هیچ‌گونه حرکتی درباره مبارزه با موادمخدر انجام نشده و ما باید برای پاک‌سازی جامه خودمان تلاش کنیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول