اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت عنبرآباد:

رئیس جمهور مصر در راستای توسعه اسلام‌گرایی تلاش کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: محمد مرسی رئیس جمهور مصر باید با تغییرات اساسی در جهان عرب در راستای توسعه اسلام‌گرایی تلاش کند.

رئیس جمهور مصر در راستای توسعه اسلام‌گرایی تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام رمضان حافظی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: بالاترین اعمال در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتظار فرج امام زمان (عج) است.

وی نیمه شعبان را عید نه‌تنها شیعیان بلکه تمام عالم بشریت خواند و افزود: در همه دنیا این عید خجسته گرامی داشته می‌شود.

حافظی تصریح کرد:‌ همه مسئولان دستگاه‌‌های اجرایی شهرستان و آحاد مردم باید تلاش کنند تا فرهنگ مهدویت در جامعه گسترش یابد.

وی ابراز داشت: وظیفه منتظران حضرت مهدی (عج) از دیدگاه امام خمینی «حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتحاد و همبستگی، پیاده کردن اسلام واقعی در کشور و تحقق عدالت است» که همه مردم و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

حافظی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم عنوان کرد: ایشان یکی از بزرگ‌ترین وظایف مسئولان را گسترش قرآن در نظام دانستند، زیرا در صورت تحقق آن جامعه‌ای به دور از دغدغه داریم.

امام جمعه موقت عنبرآباد سرعت رشد علمی ایران را 11 برابر متوسط جهان دانست و گفت: همه این افتخارات از برکات قرآن کریم است.

حافظی با توجه به اینکه 99 درصد از شرکت‌کنندگان در اعتکاف جوانان بودند، بیان داشت: دشمنان با تهاجم فرهنگی گسترده در صدد بودند تا جوانان ایرانی را از مسیر هدایت منحرف کنند، اما با وجود این رویداد بسیار ناامید شدند.

وی اذعان داشت: تحصیل علم، تهذیب نفس و ورزش از جمله تأکیدهای مقام معظم رهبری به جوانان برای دستیابی به زندگی موفق است.

حافظی پیروزی محمد مرسی در انتخابات مصر را نویدبخش گسترش اسلامگرایی ذکر و خاطرنشان کرد: مرسی باید با تغییرات اساسی در جهان عرب در راستای توسعه اسلام‌گرایی تلاش کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول