اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی:

6 انجمن اسلامی جدید در شهرستان دشتی آغاز به کار می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی گفت: مراحل ثبت شش انجمن اسلامی در این شهرستان به اتمام رسیده و به زودی این انجمن‌ها کار خود را آغاز خواهند کرد.

6 انجمن اسلامی جدید در شهرستان دشتی آغاز به کار می‌کنند

حجت‌الاسلام سعید توکلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بر اساس اصل 26 قانون اساسی و بند 16 ماده 6 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی و نامه وزارت کشور به استانداری‌های سراسر کشور، صدور مجوز تأسیس کانون‌های قرآنی، تشکل‌های مذهبی، انجمن‌های اسلامی و هیئت‌های مذهبی توسط وزارت مذکور به سازمان تبلیغات اسلامی واگذار شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی افزود: علاوه بر وظایف قانونی، سازمان تبلیغات اسلامی از هر فعالیتی که موجب تقویت نظام و خدمت به اسلام باشد دریغ نمی‌کند و به‌ عنوان یک نهاد ولایی خودش را موظف به اجرای فرمان ولی امر مسلمین می‌داند.

وی ادامه داد: اگر نقش و جایگاه انجمن‌های اسلامی از دیدگاه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی آن مرد الهی و احیاگر اسلام و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری بررسی شود خواهیم دانست چه بار بسیار سنگینی بر دوش سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده است و آن احیاء دوباره انجمن‌های اسلامی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی یادآور شد: احیاء انجمن اسلامی و هر فعالیت در راستای توانمندسازی این انجمن مبارک در راستای خدمت به نظام و توانمندسازی نظام اسلامی است.

توکلیان خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی دارای سه انجمن اسلامی فعال شامل انجمن اسلامی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی، انجمن اسلامی بیمارستان زینبیه خورموج و انجمن اسلامی بازار است.

سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی اضافه کرد: 6 انجمن اسلامی نیز مراحل ثبت را طی می‌کنند که با حمایت مدیران شهرستان شاهد رشد کمی و کیفی انجمن‌های اسلامی در این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول