اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)

جوانان نمونه گنبدی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با شب میلاد حضرت علی‎اکبر (ع) و آغاز هفته جوان از جوانان نمونه شهرستان گنبدکاووس تجلیل شد.

جوانان نمونه گنبدی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و جوانان شهرستان گنبدکاووس در حرم امامزاده یحیی بن زید این شهر برگزار شد، استاد حوزه و دانشگاه از شهرستان بابل گفت: جوانان ایران اسلامی در طی 33 سال انقلاب اسلامی امتحان خود را برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی پس داده‌اند.

حجت‎الاسلام رضا حیدریان اظهار داشت: جوانان برومند این مرز و بوم با خودباوری و روحیه انقلابی همواره در شکل‎گیری این نظام الهی سهمی چشمگیر داشته‎ و همیشه تحت فرمان ولایت فقیه حرکت کرده‎اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن با مطالعه تاریخ و پی‎ بردن به نقش تاثیرگذار جوانان سعی دارد تمام برنامه‎های شیطانی خود را متوجه این قشر کند لذا باید با هوشیاری و برنامه‎ریزی‎ درست برای شکوفایی استعدادهای جوانان تلاش کنیم.

در این مراسم از 20 نفر جوان نمونه فعال ادارات شهرستان و 10 نفر جوان فرهیخته و نمونه شهرستان در بخش‎های مختلف به نام‎های علی خدابخشی در فعالیت‎های قرآنی، امیر قرایی در امور فرهنگی، فرزانه شامخی در علم و دانش، فرهاد قائمی و سحر عفیفه در ورزش، معصومه حقیقت در هنر، علی‎اکبر مزرجی در هیئت‎های مذهبی، مریم‎السادات شبستانی در بسیج، حسن اسلامی و رقیه صفری در برنامه‎های مسجدی تجلیل به عمل آمد.

اضافه می‎شود این مراسم با همکاری و مدیریت اداره اوقاف و مدیریت امامزاده یحیی بن زید شهرستان گنبد کاووس، امور جوانان فرمانداری شهرستان گنبد کاووس، هیئت دوستداران حضرت علی‎اکبر (ع) و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول