اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری:

جوانان ‌ایرانی سرآمد‌ جوانان عصر‌ کنونی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان ایران اسلامی سرآمد جوانان بافضیلت و ارزش‌مدار عصر کنونی هستند.

جوانان ‌ایرانی سرآمد‌ جوانان عصر‌ کنونی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی ظهر امروز در جمع کارکنان این شورا با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: جوانان در هر زمان و عصری از مهم‌ترین و بهترین نیروهای اجتماعی به شمار می‎روند که نقش مهمی در اقتدار و افتخار ملت خود ایفا می‎کنند.

وی با بیان اینکه جوانان وفادارترین و فداکارترین پیروان ائمه معصومین(ع) به شمار می‌روند، افزود: به گواهی تاریخ، جوانان همواره از نخستین و پا رکاب‌ترین لبیک‌گویندگان دعوت به سوی حق و دفاع از مظلومان بوده که این افتخار بزرگی برای جوانان امت اسلامی است.

گرجی ادامه داد: همچنین جوانان غیور و دلاور کشور نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند و پس از آن در طول هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها بودند و در طول 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حرکت‌های عظیمی را ثمر بخشیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، پاکی، شجاعت و ازخودگذشتگی را از ویژگی‌های جوانان و نوجوانان ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی سرآمد جوانان بافضیلت و ارزش‌مدار عصر کنونی هستند به گونه‌ای که دنیا نظیر این قشر را در تاریخ به خود ندیده است.

گرجی بیان داشت: هزینه‌های هنگفت و انرژی‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف مصروف جذب و به انحراف کشاندن قشر جوان ایران اسلامی می‌شود و بر دلسوزان و مرزبانان حریم افکار و عقاید و مسئولان واجب است که به تأسی از امام(ره) و مقام عظمای ولایت نگاه ویژه و مضاعفی به نسل جوان داشته‌ باشند.

وی، ضروری‌ترین نیاز امروز کشور را تربیت جوانانی دانست که مانند نسل‌های گذشته به عنوان یک نیروی مهم، حافظ انقلاب و در خط ولایت ثابت‌قدم باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تبیین ضرورت بسیجی بودن و بسیجی ماندن و گسترش فرهنگ بسیجی، پایبندی عملی به ولایت مطلقه فقیه به عنوان یک اعتقاد، تزکیه روحی، ایجاد محیط و جو سالم معنوی، پیوند دادن جوانان با قرآن و برنامه‌ریزی گسترده در این زمینه، پیوند دادن جوانان به مساجد، معرفی الگو و انسان نمونه به جوانان در قالب‌های مختلف تا افراد شخصیت واقعی خود را دریابند و بصیرت‌افزایی جوانان در شناساندن جریانات نفاق پیچیده لازمه تحقق این مهم است.

گرجی خاطرنشان کرد: توصیه همیشگی امام(ره) و مقام عظمای ولایت جذب جوانان عزیز و هدایت آنان در مسیر الهی و رساندن به سعادت دنیا و آخرت است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول