اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اوقات فراغت استان اردبیل:

موازی‌کاری در برنامه‌های اوقات فراغت آفت عملکرد‌هاست

خبرگزاری فارس: دبیر اوقات فراغت استان اردبیل گفت: موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت مهمترین آفت عملکرد در حوزه ساماندهی تعطیلات و اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

موازی‌کاری در برنامه‌های اوقات فراغت آفت عملکرد‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت استان اردبیل اظهار داشت: با طراحی برنامه‌های اوقات فراغت در واقع قصد داریم دانش‌آموزان را به سمت و سویی هدایت کنیم تا زمینه برای سرگردانی و گمراهی آنان فراهم نشود اما اگر قرار باشد در این راستا موازی‌کاری صورت گیرد با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت استان اردبیل در حوزه تبلیغات اسلامی آغاز شده است، افزود: این برنامه‌ها به طور جامع و کامل در حال برگزاری است و قصد داریم برگزاری آن را به نحو احسنت اجرایی کرده و تمام خلا‌ءهای جوانان را تا حد مقدور پر کنیم.

این مسئول مدارس را بهترین ظرفیت یاری‌رسان طرح اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: مدارس نیز باید در کنار ما بتوانند زمینه‌ای را فراهم کنند تا دانش‌آموزان بیشترین استفاده را از طرح‌های اوقات فراغت داشته و کمتر وقت خود را به بطالت بگذرانند.

کارشناس فرهنگی و دبیر اوقات فراغت استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های این طرح در شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان و جوانان در حوزه اوقات فراغت و تقویت زیر ساخت‌های فراغتی و افزایش امکان حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های فرهنگی و دینی متمرکز شده است.

وی تلاش هدفمند برای فعال‌سازی‌، به کارگیری و توانمند‌سازی نسل جوان و ایجاد بسترهای لازم برای تعمیق تاثیر اقدامات فرهنگی و گسترش و تقویت زمینه مشارکت جوانان در امور فرهنگی و اجتماعی را از جمله مواردی عنوان کرد که مربیان این طرح در کلاس‌ها به این موارد اشاره خواهند کرد.

دبیر اوقات فراغت استان اردبیل خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل 10 کلاس هسته و 12 کلاس بوستان ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

محمدی در پایان اظهار داشت: این کلاس‌‌ها تا 30 شهریور در اردبیل ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول