اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

90 درصد هیئت‌های ورزشی زنجان سالن اختصاصی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه 90 درصد هیئت‌های ورزشی استان زنجان سالن اختصاصی دارند، گفت: هیئت‌های فاقد سالن اختصاصی اغلب به تازگی از فدراسیون‌های مختلف جدا شده‌اند.

90 درصد هیئت‌های ورزشی زنجان سالن اختصاصی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی زنجان و طارم با روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه جمعیت استان زنجان در مقایسه با سایر استان‌ها محدود است، اظهار داشت: ورزش زنجان به مانند دیگر عرصه‌ها جایگاه ویژه‌ای در بین سایر استان‌ها دارد.

وی از حضور 80 تیم ورزشی از زنجان در لیگ‌های مختلف ورزشی خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران استان زنجان موفق به کسب بیش از یک هزار مدال از میادین ورزشی شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه پیشرفت‌های ورزش استان زنجان را منوط به حمایت‌های مسئولان دانست و ادامه داد: حفظ جایگاه ورزش استان مرهون حمایت‌های مسئولان ارشد استان است.

وی بودجه سال مالی گذشته ورزش استان زنجان را در حدود 4 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با گذشته خوب، ولی برای ادامه مسیر کافی به نظر نمی‌رسد.

رحمانی با اشاره به برگزاری سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان زنجان تاکید کرد: این جلسات که به ریاست استاندار تشکیل می‌شود تصمیمات خوبی در حوزه جوانان گرفته شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه ورزش استان زنجان در کشور بالا است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل استان موفق به جذب بودجه خوبی از وزارت ورزش و جوانان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از وجود هفت استخر در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: ده‌ها طرح ورزشی دیگر هم که از مصوبات سفر‌های سه‌گانه هیئت دولت به استان زنجان است یا عملیاتی شده و یا در دست انجام است.

وی تاکید کرد: همه مصوبات سفرهای هیئت دولت به غیر از احداث پیست اسکیت و سالن تیر و کمان و تنیس عملیاتی شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه 90 درصد از هیئت‌های ورزشی استان زنجان سالن اختصاصی دارند، ادامه داد: هیئت‌های فاقد سالن اختصاصی به تازگی از فدراسیون‌های دیگری جدا شده‌اند.

وی عمده‌ترین مشکل ورزش استان زنجان را نداشتن حامی مالی عنوان کرد و افزود: صنایع فعال در سطح استان باید به انتظارات موجود برای هزینه‌کردن در ورزش که در راستای سلامت جامعه است، پاسخ مثبت دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: 90 درصد از امکانات ورزشی استان زنجان در شهرهای زیر 100 هزار نفر در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار دارند.

در این جلسه رئیس هیئت بوکس استان زنجان سودآورکردن ورزش را یکی از راه‌های حل مشکلات عنوان کرد و گفت: این اقدام موجب جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این بخش می‌شود.

علی‌رضا بهرامخانی اجباری‌کردن ساخت سالن‌های ورزشی را در مجتمع‌ها از دیگر راه‌های مقابله با کمبود فضاهای ورزشی عنوان کرد.

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان هم یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود که خواستار توجه نمایندگان مجلس به بیمه ورزشکاران از جمله ورزشکاران و مربیان پرورش‌اندام شد.

صفری با اشاره به تخفیفات موجود در ارائه خدمات بیمه‌ای برای برخی مشاغل افزود: ورزشکاران هم باید از این نوع تخفیفات بهره‌مند شوند.

وی از وجود 85 باشگاه پرورش‌اندام در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: این هیئت 15 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح کشور افزود: به دلیل مشکلات موجود از جمله عدم حمایت مالی آنها توان حضور در میادین بین‌المللی را کمتر به دست می‌آورند.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول