اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

نیکشهر 14 ماه بدون فرماندار است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: شهرستان نیکشهر، 14 ماه است که فرماندار ندارد و 13 اداره با سرپرست اداره می‌شوند.

نیکشهر 14 ماه بدون فرماندار است

عبدالعزیز بلوچزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: در شهرستان نیکشهر 13 اداره با سرپرست اداره می‌شوند و مسئولان مافوق و مدیران کل توان معرفی رئیس برای دستگاه‌های اجرایی بی‌صاحب را ندارند.

وی افزود: اکنون 14 ماه است که شهرستان نیکشهر فرماندار ندارد و فرمانداری با سرپرستی اداره می‌شود.

رئیس شورای اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: از مجمع نمایندگان استان درخواست می‌شود به وزیر کشور تذکر دهند تا تکلیف را روشن کرده و هرچه سریع‌تر نسبت به فرماندار نیکشهر اقدام عاجل کنند.

بلوچزهی گفت: مردم شهرستان نیکشهر در جلسات و محافل عمومی و مراسم‌های مختلف، مسائل و مشکلات را مطرح می‌کنند ولی کسی پاسخگو نیست.

وی افزود: لذا از نمایندگان مجلس تقاضا می‌شود طبق قولی که داده‌اند، موضوع عدم معرفی فرماندار نیکشهر را پیگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان 11 دستگاه اجرایی رئیس ندارند و با سرپرستی اداره می‌شوند که بعضی از دستگاه‌های اجرایی بیش از یک سال است که رئیس ندارند.

بلوچزهی افزود: این دستگاه‌های اجرایی در راس آنها فرمانداری هست که سرپرستی آن از مرز یک سال گذشته است و هیچ خبری از معرفی فرماندار جدید نیست.

وی گفت: سایر ادارات از قبیل؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از یک سال، فنی و حرفه‌ای بیش از چند سال، اداره برق، صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب روستایی، بهزیستی، آموزش و پرورش، مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول