اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد:

مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد مشکل سهم آورده مسکن دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویان بهزیستی این استان برای خانه‌دار شدن مشکل سهم آورده مسکن دارند.

مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد مشکل سهم آورده مسکن دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی این استان که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه ماحصل کار خود مددجویان بهزیستی استان است که تنها بخشی از ظرفیت‌های آن‌ها به حساب می‌آید.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امروزه نیازمند هستیم که پس از گذشت 33 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی فعالیت‌های خود را متنوع کنیم و از بخش‌های حمایتی خارج و توانمندسازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی به انتظار این سازمان از نمایندگان مجلس برای تصویب قوانین راهگشا برای حل مشکلات سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: تعداد 400 نفر از پرسنل بهزیستی این استان با کمترین حقوق که در میان همه دستگاه‌ها در ردیف آخر قرار دارد در حال مجاهدت و ایثار هستند.

مبشری با انتقاد شدید از لایحه خدمات کشوری ابراز داشت: در این قانون همه دیده شدند مگر کارکنان زحمت‌کش بهزیستی که لازم است یکبار برای همیشه این مشکل کارکنان نهاد خدمتگزار بهزیستی برطرف شود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه اکنون در استان ما تعداد 45 هزار خانوار مددجوی مستمری‌بگیر داریم، تصریح کرد: این رقم برای خدمات‌رسانی بسیار بالا بوده و اکنون تعداد 5 هزار خانوار ثبت‌نام کرده پشت خط نیز داریم.

وی به مشکلات مسکن معلولان نیز در این استان اشاره کرد و گفت: معلولان ما برای خانه‌دار شدن مشکل سهم آورده دارند که از مسئولان استانی تقاضا داریم در این زمینه به کمک بهزیستی و معلولان آمده و این مشکل را به هر نحو برطرف کنند.

مبشری با ذکر این مطلب که باید از اعتبارات استانی نیز به بهزیستی برای پیشبرد اهداف آن کمک شود، تصریح کرد: متأسفانه این گونه فکر می‌شود که بهزیستی دارای اعتبارات کشوری است و از این رو نباید از اعتبارات درون استانی به این نهاد کمک شود که این مشکل موجب بروز مشکلاتی از نظر اعتبارات برای ما در بهزیستی شده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول