اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

نظارت دامپزشکی جنوب کرمان بر عرضه مواد خام دامی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: این اداره کل به صورت مستمر بر عرضه مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان نظارت دارد.

نظارت دامپزشکی جنوب کرمان بر عرضه مواد خام دامی

ابراهیم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اهمیت نظارت بیشتر بر فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تعداد 17 اکیپ ثابت و 14 اکیپ سیار به صورت مستمر بر این مراکز نظارت می‌کنند.

وی افزود: این نظارت در 2 شیفت صبح و عصر در 7 شهرستان جنوبی استان کرمان صورت می‌گیرد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان تصریح کرد: فروشگاه‌های عرضه مواد خام دامی مانند قصابی‌ها، مرغ و ماهی‌فروشی‌ها و منطقه در این ماه تحت نظارت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تهیه بروشورهای حاوی نکات بهداشتی در راستای اطلاع‌رسانی به مردم اذعان داشت: در بروشورهای چاپ شده ویژگی‌های گوشت سالم قرمز و سفید ذکر شده است تا مردم آگاهی بیشتری در این زمینه پیدا کنند.

توکلی با اعلام آمادگی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان برای پیگیری شکایت‌های مردمی عنوان کرد: مردم این منطقه می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در شهرستان جیرفت با شماره تلفن 1512 و در شهرستان‌ها با شماره 03481512 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول