اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

روحانیون به ابزارهای نوین تبلیغی مجهز شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمی بر مجهز شدن روحانیون به تجهیزات نوین تبلیغاتی برای آگاه‌سازی جوانان تاکید کرد.

روحانیون به ابزارهای نوین تبلیغی مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری ظهر امروز در همایش روحانیان گرمی اظهار داشت: روحانیون سنگربانان و دیده‌بانان مستحکم نظام اسلامی هستند و تبلیغ دین از سوی  آنان جوانان را نسبت به گرایش به اسلام راغب‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه روحانیون دژ مستحکم و خلل‌ناپذیر در مقابل توطئه‌های دشمنان هستند، افزود: تجهیز شدن روحانیون ما به ابزارهای نوین سبب می‌شود تا تلاش دشمنان در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بی‌ثمر بوده و با ارتقای علمی و تخصصی دینی و مذهبی جوانان بتوانیم ناکارآمدی حربه‌های دشمنان را به رخ آنان بکشیم.

این مسئول تصریح کرد: علیرغم تغییر در نوع ابزار و شیوه‌های تبلیغ دین این مسئولیت در طی تاریخ اسلام همچنان پا برجا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این همایش با مهم دانستن تلاش روحانیان در سنگر دین، ابراز داشت: عدم تناسب بین شمار روحانیان و مساجد استان وظیفه روحانیان را در تبلیغ دین دوچندان کرده است.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده با اشاره به مرزی بودن شهرستان گرمی توجه به توسعه کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی را در این منطقه ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمی نیز با قدردانی از تلاش روحانیان منطقه در ترویج معارف اسلامی، بیان داشت: توفیق اداره تبلیغات اسلامی گرمی در پیشبرد برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در سایه همکاری روحانیان این شهرستان حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون در تربیت جامعه و سوق آن به سر منزل مقصود نقش مهمی دارند و بیداری جوامع اسلامی مبین نقش هدایت گری علما و روحانیون است.

این مسئول تصریح کرد: علمای جامعه اسلامی باید با بیان وی‍ژگی های ممتاز دین مبین اسلام، هر روز نقش سایر اندیشه‌های جوامع غربی و شرقی را کمرنگ نمایند.

موسوی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه در قرآن کریم هیچ فرقی بین مسلمین اعم از عرب و عجم قائل نشده و میزان برتری افراد تقوی آنان اعلام شده است، تصریح کرد: در اسلام مبلغین و افراد تاثیرگذار نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول