اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بیمارستان ترومای اردبیل سال آینده به بهره‌برداری مى‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بیمارستان ترومای اردبیل که از پروژه‌های مهر ماندگار است تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری مى‌رسد.

بیمارستان ترومای اردبیل سال آینده به بهره‌برداری مى‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری ظهر امروز در جلسه شورای فنی که در محل اجرای پروژه بیمارستان ترومای اردبیل برگزار شد اظهار داشت: این بیمارستان استان اردبیل را در مداوای بیماران سوختگی به استقلال می‌رساند و از وابستگی به استان‌های همجوار تا حدود زیادی کاسته می‌شود.

وی یادآور شد؛ احداث این بیمارستان با روندی که پیمانکار در پیش گرفته سرعت مناسبی پیدا کرده است که انتظار می‌رود در موعد مقرر آماده بهره‌برداری شود.

صابری افزود: این بیمارستان یکی از پروژه‌های طرح مهر ماندگار محسوب می‌شود که باید با همت و تلاش مسئولان دخیل تا پایان دولت دهم تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی گفت: بیمارستان ترومای اردبیل از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور است که مهرماه 86 در کنار بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل کلنگ‌زنی شده و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا است.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این بیمارستان از اعزام بیماران سوانح و سوختگی به استان‌های همجوار جلوگیری شود.

صابری خاطرنشان کرد: پیمانکاران و کارفرمایان این پروژه باید برای سرعت بخشیدن به اجرای آن اقدام کنند تا مسایل و مشکلات مربوط به سلامت آنچنان که شایسته مردم این استان است مرتفع شود.

وی ادامه داد: براساس اعلام اعضای شورای فنی و دستگاه بهره‌بردار، پیمانکار قبلی که از توانمندی و توانایی لازم برای انجام کار و اجرای پروژه برخوردار است در کار خود ابقا و فعالیت خواهد کرد.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: کمیته‌ای متشکل از معاونت امور عمرانی و دفتر فنی استانداری، مشاور پروژه، نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و راهسازی، نظام مهندسی ساختمان و خزانه تشکیل و به مطالبات قانونی پیمانکار ظرف مدت یک هفته رسیدگی و راهکارهای قانونی و برآورد هزینه مازاد را اعلام می‌کنند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول