اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد

راه‌اندازی مرکز NACU در بیمارستان 128 تختخوابی شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از راه‌اندازی مرکز NACU در بیمارستان 128 تختخوابی شهرستان اهر خبر داد.

راه‌اندازی مرکز NACU در بیمارستان 128 تختخوابی شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علیرضا یعقوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری مسئولان شهرستان و با توجه به نیاز منطقه و بازار کار مناسب برای فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها دانشکده پرستاری و مامایی در دو رشته پرستاری و مامایی با جذب و پذیرش دانشجو فعالیت مجدد خود را در اهر آغاز خواهد کرد.

وی، منطقه ارسباران و شهرستان اهر را یکی از مناطق مستعد استان ذکر کرد و توجه به نیازهای بهداشتی درمانی منطقه و تجهیز امکانات درمانی و بهداشتی این شهرستان را ضروری برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه از افزایش تخت بیمارستان 128 تختخوابی اهر، اختصاص بیش از 5 میلیارد ریال برای تأمین نیازهای ضروری این بیمارستان و تجهیز مرکز دیالیز خبر داد.

وی افزود: با توجه به مرکزیت شهرستان به شهرهای همجوار مرکز NACU بیمارستان 128 تختخوابی اهر به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

یعقوبی، کمبود کادر پیراپزشکی به خصوص رشته پرستاری را یکی از مشکلات حوزه درمانی ذکر کرد و گفت: این دانشگاه بدون محدودیت دارندگان رشته پرستاری در حوزه‌های اورژانس و خدمات درمانی را دعوت به همکاری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پایان از موافقت وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی برای فعالیت مجدد دانشکده پرستاری و مامایی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهرماه سال‌جاری در اهر خبر داد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول