اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه خطاب به مبلغین دینی:

مردم را در بهره‌برداری بهتر از ماه رمضان یاری دهید

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه از مبلغین شهرستان ابرکوه خواست تا مردم را در بهره‌گیری بیشتر از ماه رمضان یاری دهند.

مردم را در بهره‌برداری بهتر از ماه رمضان یاری دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغین ابرکوه با تأکید بر بهره‌برداری از برکات ماه ضیافت الهی به ویژه شب‌های قدر اظهار داشت: فرصت‌شناسی نسبت به ماه رمضان و سفارش آن به مردم مورد تأکید است.

وی با اشاره به انسجام و هم‌سویی روحانیون و مردم در سطح شهرستان ابرکوه افزود: مهم این است که زیر ساخت‌های مختلف و از مهم‌ترین آنها زیرساخت‌های مذهبی شهرستان ابرکوه توسعه پیدا کند و انتظار این است که مردم را به وظیفه شناسی دعوت کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در این جلسه با تقدیر از مجموعه عملکرد و فعالیت‌های ائمه جماعات و مبلغین، پیرامون برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان نکاتی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام محمد پورقیومی افزود: راه‌اندازی هیئت عزاداری به مناسبت شهادت امام علی(ع)، اعتکاف در ماه رمضان، سفره حضرت خدیجه (س) و امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری کلاس‌های معارف، اعتقادات، بیان احکام شرعی مورد نیاز، برپایی جلسات مفاهیم و تفسیر قرآن کریم و نیز مسابقات گوناگون از جمله برنامه‌های این اداره در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان است.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز بعد از تشریح فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه توسط رئیس این اداره، از فعالیت‌های انجام شده در راستای توسعه فعالیت‌های دینی تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده عنوان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول