اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار گچساران خبر داد

تعهد ایجاد 3 هزار نفر اشتغال در ادارات گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران از تعهد اشتغال برای 3 هزار و 354 نفر تا پایان سال 91 در این شهرستان خبر داد.

تعهد ایجاد 3 هزار نفر اشتغال در ادارات گچساران

عنایت خانپایه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تشریح تعهدات اشتغال ادارات این شهرستان اظهار کرد: سهمیه اداره صنعت، معدن و تجارت در تعهدات اشتغال امسال 195 نفر بوده که تعهد دستگاه اداری در بخش صنعت 64 نفر، بخش بازرگانی، رستوران و هتل‌داری 76 نفر و تعهد دستگاه‌های اداری در بخش خدمات اجتماعی، شخصی و خانگی 41 نفر است.

وی تعهد اشتغال در بخش جهاد کشاورزی را 660 نفر اعلام کرد و افزود: دامداری، زنبور‌داری، مرغداری و باغداری از جمله فعالیت‌های این بخش بوده که تعهد اشتغال در این حوزه‌ها تعریف شده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران با اشاره به تعهدات اداره راه و شهرسازی ادامه داد: تعهدات اشتغال در این حوزه 512 نفر بوده که از این تعداد 480 نفر در بخش ساختمان و 32 نفر نیز در بخش خدمات عمومی منظور شده است.

خانپایه تعهدات اشتغال اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران را 309 نفر در بخش ساختمان عنوان کرد و ابراز داشت: تعهدات اشتغال صندوق مهر امام رضا(ع) نیز 133 نفر بوده که از این تعداد 27 نفر در بخش صنعت، 53 نفر در بخش کشاورزی، 17 نفر در بخش حمل و نقل و ارتباطات، 10 نفر در بخش بازرگانی و رستوران، 10 نفر در بخش مستغلات و خدمات حرفه‌ای اجتماعی و شخصی و 16 نفر نیز در بخش خدمات حرفه‌ای و تخصصی تعریف شده است.

وی تعهدات اشتغال در بخش آموزش و پرورش گچساران را 10 نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد سه نفر در بخش خدمات عمومی و هفت نفر در بخش خدمات اجتماعی، شخصی و خانگی لحاظ شده است.

خانپایه تعهدات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در زمینه اشتغال را 19 نفر اعلام کرد و با اشاره به تعهدات اشتغال در بخش میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان گفت: تعهد اشتغال در سال 91 در این اداره 83 نفر بوده که از این تعداد 25 نفر در بخش بازرگانی، رستوران و هتل‌داری، 14 نفر در بخش خدمات اجتماعی، 10 نفر در بخش مستغلات و خدمات حرفه‌ای و تخصصی و 34 نفر نیز در بخش آب منطقه‌ای تعهد شده است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران تعهدات دانشگاه علوم پزشکی یا بهداشت و درمان را 121 نفر عنوان و تصریح کرد: از این تعداد تعهد تعریف شده 30 نفر در بخش خدمات عمومی و 91 نفر دیگر در بخش خدمات اجتماعی پیش‌بینی شده است.

خانپایه تعهدات اشتغال سال 91 در اداره گاز گچساران را پنج نفر در بخش‌های آب، برق و گاز، بخش فرآورده‌های نفتی شش نفر در بخش حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، اداره پست شش نفر در بخش خدمات عمومی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران 99 نفر در حوزه‌های صنعت 59 نفر و نفت 40 نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تعهدات شرکت مخابرات گچساران در زمینه اشتغال در سال 91 هفت نفر است، ادامه داد: تعهد اشتغال در بخش حمل و نقل پایانه‌ها 93 نفر در بخش حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، اداره اقتصاد و دارایی پنج نفر و در بخش خدمات اجتماعی و فنی و حرفه‌ای نیز 19 نفر است.

خانپایه تعهدات اشتغال ادارات کمیته امداد امام خمینی را 662 نفر، بهزیستی 97 نفر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشت نفر، تأمین اجتماعی هفت نفر، ورزش و جوانان 17 نفر و شعب بانک‌های استان 17 نفر در مؤسسات مالی اعلام کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران عنوان داشت: تعهدات اشتغال در سال 91 در ادارات امور عشایر 18 نفر، شهرداری 20 نفر و آبفای شهری 10 نفر تعریف شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول