اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

اسفندماه زمان تکمیل ساختمان بیمارستان بزرگ یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج زمان بهره‌برداری از ساختمان بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج را اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

اسفندماه زمان تکمیل ساختمان بیمارستان بزرگ یاسوج

سید حسام‌الدین نبوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: حوزه بهداشت آن هم در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد بسیار حساس بوده و ارائه خدمات در این بخش به مردم دارای حساسیت‌های خاص خود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: ساخت بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج نیز در این میان بسیار مهم بوده و از نیازهای ضروری مردم این استان در حوزه سلامت است.

وی گفت: این دانشگاه نقش مستقیمی در ساخت این پروژه ندارد ولی طبق برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های صورت گرفته ساختمان فیزیکی آن تا اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نبوی‌زاده بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در چند روز گذشته مشاورانی را برای همکاری و نظارت بر روند ساخت این بیمارستان بر اساس استانداردها و نیازها در این پروژه مستقر کرده است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به قرار گرفتن بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار ابراز داشت: اداره‌کل مسکن و شهرسازی که مجری این طرح است همکاری لازم را با مشاوران ما داشته باشد تا فردا مشکلی در ساختمان این بیمارستان وجود نداشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش زمان اتمام ساخت بیمارستان 96 تختخوابی گچساران را اردیبهشت‌ماه سال 92 اعلام کرد و ادامه داد: در این ماه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران تحویل موقت می‌شود و بعد از آن دانشگاه علوم پزشکی ظرف مدت دو ماه باید آن را تجهیز کرده و در اختیار مردم قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: زمان رسمی افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان 96 تختخوابی گچساران که باز هم در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار است، تیرماه سال 92 خواهد بود.

نبوی‌زاده تصریح کرد: وضعیت بهداشت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد با خدمات قابل توجه نظام اسلامی اکنون وضعیت غیر قابل مقایسه‌ای با گذشته پیدا کرده و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول