اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خللی در روند ساخت بیمارستان یاسوج ایجاد نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم ما و هم مسئولان کشوری پی‌گیر ساخت و تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج هستیم و مطمئنا با اعتباراتی که در نظر گرفته شده، خللی در روند ساخت آن ایجاد نمی‌شود.

خللی در روند ساخت بیمارستان یاسوج ایجاد نمی‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از نخستین واحد مسکن مهر در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان فواید و اهمیت ساخت و تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج اظهار کرد: این بیمارستان یکی از ضروریات حوزه سلامت و درمان استان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ما در سرانه بهداشت و درمان و تخت بیمارستانی در این استان کمبود داریم که باید همه با هم و با همکاری یکدیگر نسبت به تکمیل بیمارستان همت به خرج دهیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این پروژه پیمانکار و مشاور خوب و متعهدی دارد و در سفر اخیر مهندس محرابیان به استان مبلغ 700 میلیون تومان به پیمانکار آن پرداخت شد.

نیکزاد ادامه داد: شب گذشته نیز تماس تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی داشتم و قرار شد که مبالغ دیگری نیز به زودی به این پروژه تزریق شود.

وی افزود: در سفر وزیر راه به این استان حدود 23 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت و پیمانکار و مشاور پروژه نیز قول دادند که اگر این مبلغ تأمین و پرداخت شود آن را در موعد مقرر تحویل خواهند داد.

وی با بیان اینکه با چنین روندی عملیات اجرایی بیمارستان 200 تختخوابی در پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید، تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است کار تجهیز آن را در کمترین زمان ممکن پس از بهره‌برداری انجام داده و این بیمارستان از سوم خرداد سال آینده آماده خدمات‌رسانی به مردم این استان شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول