اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران

چالوس شهر پایلوت ایجاد دفتر خدمات الکترونیک می‌شود

خبرگزاری فارس: با تصویب شهردار و هیئت رئیسه دفتر نمایندگی نظام مهندسی و کانون مهندسین شهرستان چالوس، به عنوان پایلوت مازندران در ایجاد دفتر خدمات الکترونیک می‌شود.

چالوس شهر پایلوت ایجاد دفتر خدمات الکترونیک می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، هیئت رئیسه دفتر نمایندگی نظام مهندسی و کانون مهندسان شهرستان چالوس بعدازظهر امروز در نشستی با شهردار و مسئول دفتر فنی شهرداری چالوس مراحل چگونگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک این شهرداری را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست مقرر شد کانون مهندسین چالوس با کمک شهرداری مراحل اداری و اجرای تشکیل دفتر خدمات الکترونیک شهر چالوس را در نخستین فرصت آغاز کرده و در همین رابطه نیز نمایندگان کانون مهندسان، نظام مهندسی و شهرداری از یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران برای اجرایی شدن این پروژه با هماهنگی شهرداری چالوس بازدید کنند.

در همین رابطه شهردار چالوس اظهار داشت: تاکنون نشست‌هایی برای راه‌اندازی دفاتر الکترونیک و صدور اخذ مجوزهای شهرداری از ابتدا تا پایان کار با اعضای هیئت رئیسه کانون مهندسان و نظام مهندسی داشتیم و به نتایج مطلوبی نیز دست یافتیم.

عباس ندرلو با بیان اینکه بازدید از شهرداری و برخی دفاتر تهران و شرکت‌های وابسته را در دستور کار داریم، افزود: در این طرح تمامی امور مربوط به صدور پروانه، پایان کار، نظارت بر ساخت و سازهای شهری به مهندسان واگذار می‌شود تا به صورت تخصصی‌تر عملیاتی و اجرایی شود.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح علاوه بر ساماندهی ساخت و ساز در شهر، ایجاد فضای اعتماد بیشتر بین شهروندان، شهرداری و نظام و کانون است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول